Hop til indhold

kig din hund dybt i øjnene


brittagarly
 Share

Recommended Posts

Cookie og jeg kigger tit i hinandens øjne. Jeg kommer alfid til at smile :) Vi har faktisk ret meget øjenkontakt. Selv på gåture kan hun finde på at standse, gå tilbage og dutte på mit ben og så kigge op som om hun lige vil være sikker på at jeg er med :) og så blinker vi meget til hinanden. Jeg læste et sødt citat om en der sagde at han altid blinkede tilbage, hvis det nu var en hemmelig kode mellem dem ♥

Hun stirrer tilgengæld også en del... sådan virkelig stirrer så man bliver helt nervøs for om man ligner en stor saftig hundekiks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Cookie og jeg kigger tit i hinandens øjne. Jeg kommer alfid til at smile :) Vi har faktisk ret meget øjenkontakt. Selv på gåture kan hun finde på at standse, gå tilbage og dutte på mit ben og så kigge op som om hun lige vil være sikker på at jeg er med :) og så blinker vi meget til hinanden. Jeg læste et sødt citat om en der sagde at han altid blinkede tilbage, hvis det nu var en hemmelig kode mellem dem ♥

Hun stirrer tilgengæld også en del... sådan virkelig stirrer så man bliver helt nervøs for om man ligner en stor saftig hundekiks.

Lige præcis sådan gør Zeus også, dutter mig på gåturen og vil se mig i øjnene jeg kan heller ikke lade være med at smile og synes han er verdens bedste hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå hvor spændende! Motor har vi ofte lang øjenkontakt med, vi kan også nogle gange få ham til at falde i søvn ved at blinke langsomt med øjnene. Har aldrig tænkt på at han måske kigger med vilje/fordi han har lyst til øjenkontakten?

 

Voodoo er ikke nær så vild med det men han har det til gengæld også med at være få cm fra ens ansigt eller sove med snuden mod vores hage, en anden slags nærhed - er det fordi han synes man skal vågne, har han dog intet problem med at sidde tæt og stirre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...