Hop til indhold

hvad synes i?


Murphy
 Share

Recommended Posts

Da jeg snart får lille Murphy hjem, er jeg ved at undersøge dyrlæger... Og ved et dyrlægehus, har de f.eks en "care-pakke"...

Men jeg kan ikke helt regne ud om det egentlig er et godt tilbud og om det er noget jeg burde købe... så vil lige spørge jer til råds... :)

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lang tid binder du dig for?

 

Jeg synes bestemt ikke, det lyder som en god deal. Årsprisen er mere end det alm sundhedstjek og vaccination. Ja du sparer 20% på evt neutralisering, men det er kun en gang det gøres. Der tror jeg hellere, jeg ville lægge pengene til side eller bruge dem på en sygeforsikring.

 

(btw synes jeg det er dyrt at skulle betale 300-noget for at ringe og tale med dyrlægen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes heller ikke det lyder specielt favorabelt. Vi har en sundhedsklub hos vores dyrlæge, den koster 300 om året for første hund og så 150 for hver efterfølgende. Det giver os gratis recepter, 20% på konsultationer, gratis årligt sundhedstjek, 20% på alt foder og udstyr og negleklip til en 50'er. Men om man er medlem eller ej, er det altid gratis at ringe og snakke med dyrlægen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg snart får lille Murphy hjem, er jeg ved at undersøge dyrlæger... Og ved et dyrlægehus, har de f.eks en "care-pakke"...

Men jeg kan ikke helt regne ud om det egentlig er et godt tilbud og om det er noget jeg burde købe... så vil lige spørge jer til råds... :)

 

Vi snakker om 1068 kr pr år, i mine øjne er det for meget.

Telefonkonsultation og foderprøver er gratis hos min dyrlæge. Tandtjek er gratis i maj måned hver år. Recepter er gratis hvis de bliver udskrevet i forbindelse med konsultatin, ellers koster det 75 kr

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes heller ikke det lyder specielt favorabelt. Vi har en sundhedsklub hos vores dyrlæge, den koster 300 om året for første hund og så 150 for hver efterfølgende. Det giver os gratis recepter, 20% på konsultationer, gratis årligt sundhedstjek, 20% på alt foder og udstyr og negleklip til en 50'er. Men om man er medlem eller ej, er det altid gratis at ringe og snakke med dyrlægen...

 

Det er også en helt anden pris mod de knapt 1100 i det her "tilbud"

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for svar... :)

De får det til at lyde godt, men jeg havde alligevel mine tvivl... Jeg kommer jo til at betale over 1000 kr årligt med den der...

 

Jeg væver også i valg af dyrlæge.. Der er det dyrlægehus, som jeg har været ved før og de var rigtig dygtige, da jeg skulle have aflivet min tidligere hund... Men der er også "Den rullende dyrlæge" som kommer hjem til en, undersøger, vaccinerer osv... Hmmm... Synes det er svært... :/

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...