Hop til indhold

knurrer af min søn


Murphy
 Share

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Lyder så dejligt at de hygger sammen de to :lun:

 

Til det andet, tror jeg det handler om tryghed. Min den lille lab ville heller ikke langt væk hjemmefra det første stykke tid ;-) jeg tror det kommer lige pludselig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, for drømte i nat om en lidt kedelig fremtid med mig og ham, der bare sidder og glor i gårdhaven, som efterhånden er lidt træls, da den er lidt offentlig... :/

Så fragter jeg ham rundt indtil da... :)

 

Men ja, de to drenge hygger sig helt vildt sammen. I morges lå de inde i min seng side by side mens jeg lavede morgenmad...Min søn under min dyne og spillede på tabletten og Murphy der stor-snorkede... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Okay, for drømte i nat om en lidt kedelig fremtid med mig og ham, der bare sidder og glor i gårdhaven, som efterhånden er lidt træls, da den er lidt offentlig... :/

Så fragter jeg ham rundt indtil da... :)

 

Men ja, de to drenge hygger sig helt vildt sammen. I morges lå de inde i min seng side by side mens jeg lavede morgenmad...Min søn under min dyne og spillede på tabletten og Murphy der stor-snorkede... :)

 

Det bliver bestemt ingen kedelig fremtid :mrgreen: det er jeg sikker på bare vent, det kommer ;-) det lyder meget sødt med din søn og Murphy som sådan kan hygge :hjerte:

 

Skal vi snart se flere billeder ? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi... Sjovt nok, den reaktion får vi tit... :P

Men, ja, han er en charmerende lille størrelse... ;)

Han er jo ikke så vild med at fremmede folk vil hilse og klappe, hvilket vi arbejder på... Og med fremskridt !

Men det er sq lidt svært for folk at forstå, når jeg siger til dem, de skal give ham godbidden og så er det dét... Ingen klap eller nus...

Er det bare mig, eller er det ikke alm. viden, at når man kan se hunden trækker sig, så skal man selv fortrække !? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi... Sjovt nok, den reaktion får vi tit... :P

Men, ja, han er en charmerende lille størrelse... ;)

Han er jo ikke så vild med at fremmede folk vil hilse og klappe, hvilket vi arbejder på... Og med fremskridt !

Men det er sq lidt svært for folk at forstå, når jeg siger til dem, de skal give ham godbidden og så er det dét... Ingen klap eller nus...

Er det bare mig, eller er det ikke alm. viden, at når man kan se hunden trækker sig, så skal man selv fortrække !? :)

Nej det er desværre ikke almen viden ude blandt andre folk - der er rigtig mange der bare ser den søde hund og ikke ænser hvordan hunden egentlig har det. Så det må du være forberedt på og være obs på at du sørger for at folk ikke overtræder din hunds grænse, ved simpelthen at sige stop når det er - og mange forstår det måske ikke. Men man er nødt til at trække en klar grænse, så det ikke bliver en skidt oplevelse for hvalpen.

 

Mange mennesker tror at hunde, og særligt hvalpe, er allemandseje som man kan klappe som det passer dem! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er desværre ikke almen viden ude blandt andre folk - der er rigtig mange der bare ser den søde hund og ikke ænser hvordan hunden egentlig har det. Så det må du være forberedt på og være obs på at du sørger for at folk ikke overtræder din hunds grænse, ved simpelthen at sige stop når det er - og mange forstår det måske ikke. Men man er nødt til at trække en klar grænse, så det ikke bliver en skidt oplevelse for hvalpen.

 

Mange mennesker tror at hunde, og særligt hvalpe, er allemandseje som man kan klappe som det passer dem! :evil:

 

Puha ja, det er helt forfærdeligt som folk mener at de kan gøre som de vil med en hvalp. Har flere gange haft folk der bare har taget min hund op dengang hun var hvalp. Samt opfordret hende til at hoppe op af dem selvom jeg sagde at vi øvede at hun ikke måtte holde op... sikke en masse døve øre man kommer til at tale for :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Med så lille en hund så ville jeg også sige de skal gå ned i knæ for at snakke med ham, i stedet for at stå op, bøjet hen over ham, det kan også gøre ham utryg ;-)

 

Men kender det alt for godt det med at alle vil snakke og hos os snakker vi ikke hver dag med nogen ;-) mine labber er så menneske glade at de så tror de skal snakke med alle på deres vej. Og det skal de ikke ;-)

Men hader når folk ikke hører efter hvad man siger :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...