Hop til indhold

2-3 flåter/tæger om dagen - gode råd


Joséphine
 Share

Recommended Posts

5 x hjerte/lunge orm er godt nok mange. Når du kan træne din hund til så meget andet kan du så ikke lære den ikke at spise snegle?

Så vidt jeg ved er min tysse på 8 år aldrig testet for hjerte eller lungeorm, eller jo måske har internatet gjort det engang da han var ung. Håber godt nok ikke han pludselig dør af orm :pray:

 

Jo, jeg kan godt lære hende ikke at spise græs, lege med pinde, spise ben i haven, blive belønnet med legetøj - eller bare holde hende indendørs 24/7 og pakke hende ind i vat:blink: Det er jo altså ikke fordi hun æder læssevis af snegle. De kan sætte sig i hendes pels efter en rulletur på græsset, sidde i barken på en pind eller lign. Så jeg lader hende være en (glad) hund og tester tit.

 

Og du burde overveje en test. Dit område er bestemt ikke smittefrit, men testen er verdens nemmeste.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tysse er faktisk begyndt at spise meget græs, så jeg har lige læst om symptomerne. Kender i det med at man altid bliver urolig når man læser om symptomer?

Hoste: Mysse hoster faktisk lidt en gang i mellem, men det er sjældent.

Vejrtrækningsbesvær/ændret vejrtrækningsmønster: Mysse har altid hyrperventileret når han er aktiv også ret længe efter aktiviteten, men også når han bliver nusset og bare synes det er rigtig dejligt.

Træthed: Han er begyndt at sove rigtig meget, men nu er han jo også blevet 8 år så jeg har tænkt at det nok bare var fordi han er ved at blive gammel.

Bør jeg være urolig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...