Hop til indhold

Ulve/vildtklo revet af


Museklik
 Share

Recommended Posts

Freya har ulve/vildtkløer på alle 4 ben.

I dag i skoven hang hun åbenbart fast i et eller andet og rev den ene af - på bagbenet. Det blødte godt nok en hel del!

 

Jeg har en veninde, der er dyrlæge og jeg kontaktede hende for at høre, hvad hun mente jeg burde gøre... Hun sendte mig til dyrlægen. Vi har to dyrlæger i byen. En ældre herre og et stort firma. Den ældre herre er gammeldags og måske ikke helt opdateret - heller ikke på priserne ;-). Så jeg plejer at flexe mellem de to - det banale hos den ældre herre og det avancerede hos de andre.

 

Vi fik renset såret, forbundet det, klippet samtlige negle + der blev givet en penicillininjektion. Hos den ældre herre. Det er søndag. Gæt en pris?

 

Bonusbillede af patienten, der har modtaget yngstebarnets hovedpude til udlån....11713904_1096958516984434_7018845450004124862_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Om søndagen kommer der jo vagtpris på - så vi er vel oppe omkring 2-2500?

 

Oscar flækkede sin ene vildtklo i december sidste år - så den skulle fjernes da den var flækket helt oppe. Han blev bedøvet samt fik lokalbedøvelse før dyrlægen fjernede kloen. Efterfølgende bangage på og smertestillende samt antibiotika - så det kostede omkring 12-1400 og det var en hverdag

Link til indlæg
Del på andre sites

.............. Vi har to dyrlæger i byen. En ældre herre og et stort firma. Den ældre herre er gammeldags og måske ikke helt opdateret - heller ikke på priserne ;-). Så jeg plejer at flexe mellem de to - det banale hos den ældre herre og det avancerede hos de andre.

 

Vi fik renset såret, forbundet det, klippet samtlige negle + der blev givet en penicillininjektion. Hos den ældre herre. Det er søndag. Gæt en pris?

 

...........

Nok ca. det dobbelte af en normal konsultation, så det burde kunne holdes under 1.000 kr. Længe leve de gode gammeldags dyrlægehuse. De har ikke så meget avanceret udstyr, men klarer de små uheld til en favorabel pris. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...