Hop til indhold

Adfærd hos tæver.


Ascha
 Share

Recommended Posts

For et par dage siden gik jeg forbi en hæk hvor jeg kunne se en del af de nederste blade stadig var våde af urin, formodentlig. Shandie snuste først intensivt og længe, hvilket der måske ikke er noget unormalt ved, men bagefter slikkede hun på bladene og begyndte at klapre tænder og skumme, præcis som en hanhund der undersøger løbetids-tissepletter. Er der andre der har oplevet tæver gøre sådan?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla kan have en lille smule af det, hvis der er en tæve i løb. Hun skummer dog ikke. Men hun klaprer tænder, slikker osv. Hun gør det både ved løbetidstis og løbske tæver. Ved ikke om det er interessant, men Karla markeringspisser op af ting også og letter altid ben når hun tisser.

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

For et par dage siden gik jeg forbi en hæk hvor jeg kunne se en del af de nederste blade stadig var våde af urin, formodentlig. Shandie snuste først intensivt og længe, hvilket der måske ikke er noget unormalt ved, men bagefter slikkede hun på bladene og begyndte at klapre tænder og skumme, præcis som en hanhund der undersøger løbetids-tissepletter. Er der andre der har oplevet tæver gøre sådan?.

 

Jep, det gjorde Flica også tit, lissom hun også helst skulle markere oven på hvor andre havde tisset og hun altid lettede ben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det gør begge mine

 

Det er jo helt normalt egentlig. Deres måde at aktivere det organ der kan filtrere hormon duft stoffer. Eller noget i den stil.

 

Og hvorfor skulle en tæve egentlig ikke være , om nogen, interesseret i at vide om der er konkurrenter i hendes nabolag:-D

 

Mysla smager desuden tit på Sheila på den måde. Det er ret klamt, men hvem ved hvad hun finder ud af:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...