Hop til indhold

Adaptil D.A.P. duftspreder


LUNITA
 Share

Recommended Posts

Jeg bruger det hvert år op under Jul og Nytår. Starter i november med at sætte den i stik kontakten og så efterfylder når beholderen er tom - dette bruger jeg helt ind i januar måned.

 

Jeg har også brugt det hver gang jeg har fået hvalp og den første tid i det nye hjem.

 

Jeg bruger også spray - som jeg i tilfælde af særlig ubalance sprayer der hvor mine beagler ligger - man sprayer på det tæppe hunden ligger (ikke på hunden)

I svære tilfælde af fyrværkeri har jeg sprayet det på en stykke stof som så er bundet i mine hundes seler forud for en gå tur.

 

Det er også brugt i forbindelse med køre ture.

 

Jeg har haft rigtig god erfaring med det igennem flere år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Arne, Lilys kuldbror, flyttede ind ved mig var han kronisk stresset. Han havde i næsten et år boet i et dårligt hjem, inden det lykkedes at fjerne ham. Efter han havde taget nok på til ikke at være livsfarligt undervægtig flyttede han ind ved mig og min daværende kæreste.

Hurtigt stod det dog klart at hans fysiske tilstand kun var en smule af hans mén efter alt for lang tid uden kærlighed og mad nok. Han kørte op over de mindste ting - Løftede man stemmen for at kunne tale sammen fra køkkenet til stuen, for han op og rystede. Han angreb katten af ren og skær overkørthed.

 

Efter aftale med dyrlægen, brugte vi Adaptil diffusor 6 måneder i streg. Herefter gik 3 måneder uden og uden symptomer. Da min daværende kæreste og jeg gik fra hinanden, flyttede Arne ind ved mine forældre, da jeg ikke alene økonomisk kunne klare at have 3 hunde. For en sikkerheds skyld havde han adaptil den første måned han boede der.

 

Nu er det er år siden han flyttede ind ved mig, og hans kroniske stress er stort set væk (formentlig latent, han vil sikkert altid have let til stress). Jeg er ikke i tvivl om at adaptilen har gjort hans liv bedre og stort set stressfrit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...