Hop til indhold

Fra kontakt til 'fri' (Hvalp)


Sigga
 Share

Recommended Posts

Jeg kan simpelthen ikke huske det... Min hvalp er ti uger nu. Hun har forstået det med at holde kontakt med mig for det betyder en godbid. Så vidt så godt, men nu kan hun faktisk slet ikke gå en tur uden at stirre på mig konstant :roll:. Det ser selvfølgelig meget sødt og 'velopdragent' ud, men berøver det ikke hvalpen for en masse snusen og opdagelse? og hvordan var det nu jeg kom til 'fri' her fra? (Det er 7 år siden sidst jeg havde hvalp). Forsøger mig med at vise et par tomme hænder og sige 'fri'. Så går hun måske et par skridt alene for så at stille sig op og stirre igen :stupid:

 

Skal siges at min voksne hund slet ikke snuser. Det interesserer hende ikke og har aldrig gjort. Måske lærer hvalpen af hende eller også er det bare arbejdsgenet.

Vi taler border og den lille er en aussie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville som dig tydeligt vise at du nu ikke forventer noget af dem, evt med kommando og så er det vigtigt at du IKKE gør noget som helst. Hvis det er på gåtur skal du selvfølgelig fortsætte med at gå, men ignorere hundene. Mon ikke de så fatter på et tidspunkt at de bare kan tulle rundt? Ellers kan du jo smide lidt godbidder i græsset mens du går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...