Hop til indhold

Kender I disse plastre?


Lenschow
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej det anede jeg virkelig ikke! Jeg kan slet ikke forestille mig ikke at drikke vand. Vildt!

 

Jeg forstår heller at hvordan man kan leve uden.. kroppen kan da heller ikke have godt af det :genert:

 

der er om3 vandfilter på køkkenvandhanen i det halmhus jeg skal flytte ind i - og hver tår er bare en himmerigsmundfuld :mums::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår heller at hvordan man kan leve uden.. kroppen kan da heller ikke have godt af det :genert:

 

der er om3 vandfilter på køkkenvandhanen i det halmhus jeg skal flytte ind i - og hver tår er bare en himmerigsmundfuld :mums::lun:

 

Hvad gør det ved kvaliteten/blødheden/smagen? Det lyder lækkert!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sodavand, saftevand, kaffe osv, men ikke vand fra hanen...

 

Nemlig:-D

Jeg tilstår at jeg sjældent drikker bare vand. Er generelt virkelig dårlig til at drikke nok. Så to liter er helt vildt for mig.

 

Men da jeg har døjet med hovedpine længe nu, så øver jeg mig og har fundet en fidus med et glas vand om morgenen og aftenen, som ikke er besværligt for mig at få ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det virkelig det samme? Jeg tænker, at vand er mere "rent" for hud osv?

 

Det tænkte jeg også. Altså the har koffein og garvesyre, kaffe har koffein, juice og saft sukker - osv. osv. Kan det virkelig passe at man ikke "behøver" at drikke vand? Har aldrig hørt det før, men har på den anden side heller aldrig tænkt over det. Jeg har altid drukket vand fra jeg var barn og vi har altid fået vand til alle måltider i familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tænkte jeg også. Altså the har koffein og garvesyre, kaffe har koffein, juice og saft sukker - osv. osv. Kan det virkelig passe at man ikke "behøver" at drikke vand? Har aldrig hørt det før, men har på den anden side heller aldrig tænkt over det. Jeg har altid drukket vand fra jeg var barn og vi har altid fået vand til alle måltider i familien.

Det er ikke vand man skal drikke 2 l af dagligt, det er væske;) vand er uden kalorier, blant andet derfor kan mange have gavn af at bruge vand som væske, men kræftpatienter fx bør drikke væske med kalorier, fx suppe;) og te/kaffe uden sukker er akurart lige så godt som vand, man bør i øvrigt ikke drikke koldt vand, det bør altid være tempereret;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke vand man skal drikke 2 l af dagligt, det er væske;) vand er uden kalorier, blant andet derfor kan mange have gavn af at bruge vand som væske, men kræftpatienter fx bør drikke væske med kalorier, fx suppe;) og te/kaffe uden sukker er akurart lige så godt som vand, man bør i øvrigt ikke drikke koldt vand, det bør altid være tempereret;)

 

Det giver jo faktisk rigtig god mening, at man ligeså godt kan bruge væsken til at indtage kalorier, når man måske har svært ved at få nok!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...