Hop til indhold

Kender I disse plastre?


Lenschow
 Share

Recommended Posts

http://www.glostrupfysioterapi.dk/lifewaveplastre.html

 

Jeg blev stoppet af hende i DK, der forhandler dem. Hun mener de kan gøre en stor forskel for hunde med smerter og stress

 

Jeg har endnu ikke taget stilling men har selv et på nu, så ser jeg og jeg selv kan mærke en forskel. Har søgt det på nettet også. Der står meget forskelligt.

 

Jeg er åben over for at henvise folk til den slags, hvis det kan virke, men hvordan sætter man det på en hund? Det forstår jeg stadig ikke helt?

 

Samtidig henviser jeg ikke til hvad som helst og normalt kun det, som jeg har erfaring med eller mine kolleger har eller mange ejere har. Jeg vil derfor gerne høre om nogle herinde kender produktet og om det i givet fald har virket eller været forsøgt på en hund?

 

Ved en hund sagde hun kunne man sætte det i halsbåndet. Dvs det behøver ikke hudkontakt, hvilket jo er lidt svært på pels. Plus de piller det nok af.

 

Jeg gik lidt og tænkte om man kunne teste det på en gruppe herinde fra? I såfald vil jeg gerne spørge hende. Det er klart, at hvis vi kunne samle en gruppe, så skal det naturligvis være gratis for ejerne at være med. Lad mig høre hvad I tænker?

 

MVH helle

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pyramidespil - ja, på en måde. De bli'r solgt på den dér "pyramide-agtige måde", hvor man bli'r forhandler, og topperne sidder og tjener de store penge.

 

Scam - ikke nødvendigvis... Jeg har prøvet både lifewaveplastre og et andet mærke, på egen krop. Lifewave kunne jeg godt nok ikke mærke. Men det andet mærke - hold da op!! Det var egentlig Iso som skulle prøve det på nogle lidt ømme muskler, men da jeg selv havde en dårlig periode med ondt i nakke/skuldre fik jeg også nogle stykker på. Og jeg vil da love for at det satte gang i noget! :shock: Alt for meget faktisk, så jeg måtte ta' et par af efter en halv dag.

 

Jeg tror at det er lidt som med så mange andre ting. Som f.eks. akupunktur - nogle virker det på, og på andre virker det ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyramidespil - ja, på en måde. De bli'r solgt på den dér "pyramide-agtige måde", hvor man bli'r forhandler, og topperne sidder og tjener de store penge.

 

Scam - ikke nødvendigvis... Jeg har prøvet både lifewaveplastre og et andet mærke, på egen krop. Lifewave kunne jeg godt nok ikke mærke. Men det andet mærke - hold da op!! Det var egentlig Iso som skulle prøve det på nogle lidt ømme muskler, men da jeg selv havde en dårlig periode med ondt i nakke/skuldre fik jeg også nogle stykker på. Og jeg vil da love for at det satte gang i noget! :shock: Alt for meget faktisk, så jeg måtte ta' et par af efter en halv dag.

 

Jeg tror at det er lidt som med så mange andre ting. Som f.eks. akupunktur - nogle virker det på, og på andre virker det ikke.

 

Hvad hed de andre slags du prøvede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i hvert tilfælde hørt så meget negativt i dag om dem, at jeg ikke vil undersøge videre. Håbede ellers sådan lige det var noget brugbart

Altså, udover salgsmetoden, som helt klart er suspekt (men som også bruges af virkelig mange andre i dag) - har du også hørt decideret negativt om selve virkningen? Andet end at de ikke fungerer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du virkelig gerne. Tænk hvis det hjalp på mine nakke smerter og hovedpine!

 

Jeg kan varmt anbefale FGXpress Power Strips! :-) Så vidt jeg husker er det "urte-plastre". De virker varmende, stimulerende og antiinflamatorisk. Min far har brugt dem mod uro i benene, min mor bruger dem mod blå mærker der forsvinder meget hurtigere (hun får medicin der gør at hun meget nemt for grimme blå mærker på arme og ben - "gammelmands-mærker") og jeg bruger dem mod ømme muskler og brugte dem nogle måneder i streg da jeg døjede med "ondt i maven" (satte dem simpelthen på maven der hvor det gjorde ondt indeni).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hahaha Hvad gør man? Så droppede jeg alt om det, og så møder jeg en ejer, der siger - ih Lifewave! Vores hund var skrækslagen, indtil vi gav ham sådan et plaster i halsbåndet sidste nytår... Men som sagt: jeg ved intet om det, og vil ikke anbefale det før det er testet af dem - jeg er tvivler af natur

Link til indlæg
Del på andre sites

Tråden der ikke ville dø :mrgreen:

 

Nej den står søsterlagkage altså for :mrgreen:

 

Fnis ja okay. Er sikker på hun stadig er vildt begejstret for at vi aldrig glemmer den. :mrgreen:

 

Jeg tror bestemt også hun er begejstret for at stå for SÅ populær en tråd, at vi føler behov for at nævne den i ny og næ så ingen glemmer den :banan:

 

Det er da længe siden den har været oppet..?? :engel: Pift: :vedikke: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...