Hop til indhold

Knuder ved ørerne


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Og lige en gang mere: Husk at børste hende mere fra nu af så du undgår knuder igen. :-D

 

Det er bare lidt kompliceret, da Chica desværre ikke bor ved mig mere, men ved min far.

Han har ofte meget travlt og har ikke tid til at frisere hende hver dag.

Jeg er "kun" hjemme ved min far 3 gange om ugen, hvor jeg friserer hende.

 

Men tak for rådet :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender jeg ikke eurasier-pels, så ved ikke hvor ofte det er nødvendigt at rede dem, men går ud fra at du mærker hendes pels godt igennem, når du reder hende, og ved at den er holdt okay. Også siden du kun har nævnt knuder ved ørerne, så er det vel kun det sted der er brug for mere reden. Uanset kan det ikke tage lang tid, at man lige reder hende lidt ekstra, bare bag ørerne, så det må han have tid til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender jeg ikke eurasier-pels, så ved ikke hvor ofte det er nødvendigt at rede dem, men går ud fra at du mærker hendes pels godt igennem, når du reder hende, og ved at den er holdt okay. Også siden du kun har nævnt knuder ved ørerne, så er det vel kun det sted der er brug for mere reden. Uanset kan det ikke tage lang tid, at man lige reder hende lidt ekstra, bare bag ørerne, så det må han have tid til.

 

Ser hende 3 gange om ugen, så kan jeg frisere hende grundtigt der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...