Hop til indhold

Dizzy


FruTrøst
 Share

Recommended Posts

Mød vores lille tornado Dizzy :lun::lun:

 

Vi hentede ham igår og han er allerede faldet godt til. Han er en glad lille puttefis og vil helst være tæt på en af os.

Han er ret begejstret for vores datter Emilie (7,5 år)

Han har sovet det meste af dagen væk, men da hun kom fra skole rendte han hende i hælene og ville helst lege med hende. Da hun skulle i seng igår fik han kys og kram og hun fortalte at hun elskede ham :hjerte::hjerte:

 

Billeder af tornadoen

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh Gud en nat :gab::gab:

Dizzys kurv står i bryggerset. Jeg sover på en madras ved siden af ham... Eller det gjorde jeg så ikke. Herren syntes det var meget sjovere at holde fest i nat. Hver gang jeg vendte ryggen til ham startede han med at gnave i mit hår og grave i min pude :stupid: Hvis ikke det fik min opmærksomhed lagde han sin lille krop hen over mit hoved :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden har nattetjansen de næste 2 nætter. Vi er sådan nogle moderne mennesker der deler barslen :rolleyes:

 

Vi kørte 6-1 på begge. Kæft, det var hårdt med den første hvor jeg havde 6 nætter:gab: Krævede så at manden tog tørnen med nr. 2. Så opdagede han hvor hårdt det var at have baby:lol:

 

Og hvor er han nuttet:hjerte:

 

Billederne vender "forkert" fordi du skal tage dem på den anden led, altså lægge telefonen ned. Hvis det er iPhone, skal lydstyrkeknapperne vende nedad:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kørte 6-1 på begge. Kæft, det var hårdt med den første hvor jeg havde 6 nætter:gab: Krævede så at manden tog tørnen med nr. 2. Så opdagede han hvor hårdt det var at have baby:lol:

 

Og hvor er han nuttet:hjerte:

 

Billederne vender "forkert" fordi du skal tage dem på den anden led, altså lægge telefonen ned. Hvis det er iPhone, skal lydstyrkeknapperne vende nedad:-)

 

Tak for info :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...