Hop til indhold

Barf - samkøb og Das Tierhotel


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg leder efter et nyt GODT sted at købe BARF. Er der nogle herinde, der kender Das Tierhotel? Er det god kvalitet?

 

Jeg kunne også være interesseret i samkøb. Jeg bor ved Viborg/skive

 

min mail er [email protected] hvis nogle kunne tænke sig at vi overvejede det

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes kvaliteten er fin og udvalget er fantastisk, men sidste gang jeg købte der, kunne man ikke købe med kreditkort, dankort osv. Banken var nødt til at sende pengene og det kom til at koste en del mere end selve foderet. Om man kan det nu eller om man kan gøre noget andet, som jeg ikke bemærkede ved jeg faktisk ikke, men tjek lige op på det inden du køber :-D Jeg var i hvert fald træt af at komme af med flere penge end beregnet :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :)

 

Er det pga de mailadresseproblemer, som de skriver om?

Nej, det er et par år siden jeg købte der. Så det tvivler jeg på :mrgreen:

 

Ellers er der også: http://frostfutter-perleberg.de/da/3-til-hunde-frostfoder-hundefoder-dyreernaering

 

Det er også fint. Kunne godt tænke mig, at der var mere reelt kød i stedet for at alt er hakket, men det er fin kvalitet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt der en enkelt gang - og var jeg ikke stoppet med at give Rigmor BARF, var jeg fortsat med at købe hos dem. Jeg synes kvaliteten var rigtig god, især i forhold til noget af det man kan få herhjemme. Og udvalget er kæmpe stort :)

 

Jeg købte der sidst for omkring 1 år siden, og der kunne man stadig ikke betale med dankort. Så ved ikke hvordan det fungere nu. Man skal istedet lave en udenlandsk overførsel. Jeg ved ikke om det kommer an på ens bank, men jeg betalte ikke mere en omkring 30 kroner for det, så det synes jeg slet ikke er så slemt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med en dygtig barfuddannet, der gerne vil hjælpe og som kan sætte sammen efter behov plus bestille det. Det er sandelig flot hjælp!

Han siger man skal lave en bankoverførsel, fordi de ikke tager kort. Jeg har lige spurgt efter prisen.

 

Jeg skal bestille 28 kg af gangen, så er det billigst, og samtidig laver han en foderplan til Aslan. Jeg har før fodret ved dem, men de sælger desværre ikke mere og efterhånden er der ikke rigtig nogle her omkring mere...

 

Min udfordring nu er fryserplads... Det skal jeg lige have undersøgt. hvad jeg gør ved - med mindre en mere vil være med :) Så send en mail - vi kan bestemme, hvor maden leveres

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt der en enkelt gang - og var jeg ikke stoppet med at give Rigmor BARF, var jeg fortsat med at købe hos dem. Jeg synes kvaliteten var rigtig god, især i forhold til noget af det man kan få herhjemme. Og udvalget er kæmpe stort :)

 

Jeg købte der sidst for omkring 1 år siden, og der kunne man stadig ikke betale med dankort. Så ved ikke hvordan det fungere nu. Man skal istedet lave en udenlandsk overførsel. Jeg ved ikke om det kommer an på ens bank, men jeg betalte ikke mere en omkring 30 kroner for det, så det synes jeg slet ikke er så slemt :)

Jeg tror, der er forskel fra bank til bank, for jeg mener, at jeg betalte omkring 150 oveni for bankoverførslen. Det er jo ikke i sig selv et voldsomt beløb, men når man i forvejen ikke har så mange penge at gøre med, så er det jo også en slags penge. Og så undrer jeg mig da egentligt også lidt over at prisforskellen på det samme stykke arbejde kan svinge så meget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...