Hop til indhold

Hunde søges til træning, Nordjylland


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Så er der brug for jeres hjælp kære med-hunde-tosser :-)

Jeg er igang med at træne kontrabetingning med Oliver så jeg kan få styr på hans usikkerhed blandet med lidt kådhed overfor andre hunde :-)

 

Derfor har jeg brug for så mange hunde som overhovedet muligt til at hjælpe os. Det kommer til at foregå på hans "område" til at starte med, så i skal kunne komme til os. Til at starte med søger jeg alle mulige slags hunde, men de skal ikke være gøende og skal kunne forholde sig i ro mens træningen foregår. Det bliver en lidt små-kedelig oplevelse for jer da i egentlig bare skal stå stille og evt bevæge jer lidt frem og tilbage mens jeg er dybt optaget af Oliver. Til gengæld er det overstået efter 20-30 minutter og det kommer til at foregå et sted hvor i ville kunne gå en smuk tur bagefter med jeres vovse :-)

 

Jo mere træningen virker jo mere flexible bliver jeg. Så er flere hunde af gangen velkomne og til sidst også gøende hunde. Helst nogen der kan det på kommando til at starte med.

 

Jeg håber virkelig at der er nogen der er friske på at hjælpe, da dette ikke er noget jeg kan gøre alene.

 

Det kommer til at foregå i området mellem blokhus og Hune. Så stranden er kun 1.5 km væk hvor i kan gå bagefter, og skoven er noget af det bedste :-)

 

Jeg vil gerne lige sige at Oliver ikke er aggressiv eller kommer til at lave udfald mod jeres hund. Han kan måske komme med et par bjæf, men det er ganske uskadeligt, han er 110% under kontrol :-) Han er en 1,5 årig unghund der er blevet lidt usikker pga møder med løse hunde, plus han egentlig også gerne vil lege.

 

Anybody ???

Link til indlæg
Del på andre sites

pt har vi ikke ret mange timer til overs i døgnet. Men hvis det kan passe en dag efter vores hundetræning (i skoven ud mod fårup sommerland) så kan vi sagtens kigge forbi.

Luna laver ingen larm og så træner vi bare kontakt med hende.

Hun er en forsigtig hund.

 

Pivpiv jamen det lyder perfekt. Jeg kan indrette mig fuldstændig efter hvornår du kan, på alle tidspunkter og alle dage. Jeg sender lige mit nummer til dig, hvis jeg kan finde ud af det fra mobilen, ellers sender jeg det når jeg kommer på computeren og så skal du bare sige til :-) Tusind tusind tak :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Pivpiv jamen det lyder perfekt. Jeg kan indrette mig fuldstændig efter hvornår du kan, på alle tidspunkter og alle dage. Jeg sender lige mit nummer til dig, hvis jeg kan finde ud af det fra mobilen, ellers sender jeg det når jeg kommer på computeren og så skal du bare sige til :-) Tusind tusind tak :-)

 

Det var så lidt. Hjælper gerne hvis vi kan hjælpe lidt og Luna er jo alligevel i området hver anden uge ;) Får vi luft en lørdag/søndag så sender jeg lige en sms. Så kan vi nemlig godt tage på skovtur for at lufte hende ;) Måske der er en lille mulighed søndag formiddag

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...