Hop til indhold

Erfaringer med TKStar GPS?


maj hansen
 Share

Recommended Posts

Hej :-D

 

Min hund har det med at løbe væk og jeg er bange for at han en dag løber helt væk.

 

Jeg har derfor søgt efter en gps, men de er alle pænt dyre synes jeg. Er der nogen der har erfaring med denne? det var den billigste jeg lige kunne finde uden abonnement og alt mulig!?

den er på en side der hedder internetofgadgets

 

KH Maj

Link til indlæg
Del på andre sites

1568 kr plus abonnement er da også en slags penge.. Kun i januar 2016. Derefter koster den 2490..

Og den er altså næppe vandtæt.. De skriver omhyggelgt at hunden kan lege NÆR vand.... Men en hund, der er ude på sjov, kan jo også finde på at tage sig en svømmetur...

 

Jeg ville grumme gerne kunne finde min (næste) hund, hvis hun sad fast i et krat i en sø...

 

Jeg ville altså hellere betale mere, og få noget, der er retrieversikret..... :hmm:

For at have mening, så skal hunden jo bære den hele tiden når den er ude... Hvis hunden bliver væk, så ved man aldrig på forhånd hvornår det sker...

 

Nåmen jeg er heller ikke lige ved at købe ny hund... Så jeg lurer bare... Og venter på noget bedre.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...