Hop til indhold

Skærm eller?


esmadsen
 Share

Recommended Posts

Elton har desværre fået poteeksem, og i nat blev jeg nødt til at give ham skærm på, men den vi har fra Fie er lidt for kort, så han kunne lige præcis nå bagpoterne.

 

Nu er jeg så i tvivl om en oppustelig "skærm" vil kunne forhindre ham i at gnaske i bagpoterne eller om det skal være den traditionelle skærm?

 

hvad er jeres erfaringer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Elton har desværre fået poteeksem, og i nat blev jeg nødt til at give ham skærm på, men den vi har fra Fie er lidt for kort, så han kunne lige præcis nå bagpoterne.

 

Nu er jeg så i tvivl om en oppustelig "skærm" vil kunne forhindre ham i at gnaske i bagpoterne eller om det skal være den traditionelle skærm?

 

hvad er jeres erfaringer?

 

alm skærm desværre - jeg har en oppustelig som var meget behagelig for kræet men desværre virkede den ikke efter hensigten....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg har en af hver - en "lampeskærm" og en "oppustelig dougnut" - den oppustelig har vi brugt om dagen og ja desværre den dumme lampeskærms agtige om natten ...... det er heldigvis kun en gang vi har været udsat for at skulle bruge skærm, så har ikke så meget erfaring indenfor dette... dog synes jeg den oppustelige ikke "dækker" nok, altså man kan stadigvæk slikke så på benet/poten mv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en af hver - en "lampeskærm" og en "oppustelig dougnut" - den oppustelig har vi brugt om dagen og ja desværre den dumme lampeskærms agtige om natten ...... det er heldigvis kun en gang vi har været udsat for at skulle bruge skærm, så har ikke så meget erfaring indenfor dette... dog synes jeg den oppustelige ikke "dækker" nok, altså man kan stadigvæk slikke så på benet/poten mv.

 

Det meste af dagen går det okay uden noget, han er blevet god til at stoppe, når jeg siger til. Så det er primært, når vi også skal sove og så håber jeg at kløen er forsvundet igen om et par dage :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad m sko der er tapet fast?

 

Jeg er bare slået ned af influenza, så det der med lige at skaffe det nu er lidt uoverskueligt :???:men jeg tænker at købe sko til ham, han får på i tilfælde af mere frost.

 

Nu har kæresten købt en større skærm og så håber vi også snart den eksem er slået ned igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...