Hop til indhold

Dværg Pinscheren Bobi.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Bobi er en Dværg Pinscher på 4-5 år, der kommer fra Bulgarien, hvor han levede sammen med sin ejer, men så døde ejer og Bobi blev smidt på gaden.

Bobi har været i Dk, siden midten af December 2015.

 

Bobi er den dejligste lille hund med sine særheder. Han er bare meget utryg ved store hunde, så skal ud til mennesker, der rigtig vil forkæle ham.

Han vil gerne være tæt på og mærke, at han er i trygge hænder.

 

 

12651288_10208940291331029_4167710704723101843_n.jpg

 

Her er hvad Bobi`s plejemor fortæller om ham:

 

Skønne lille Bobi er klar til at finde en familie der er der kun for ham..han er typisk dværg pincher,men med sin egen charme..jeg ville gerne beholde ham,men må erkende at det er ikke til Bobis bedste,for han er meget utryg blandt store hunde,og han har fortjent det aller bedste.

Bobi er 4-5 år gammel,fra Bulgarien,er blevet smidt på gaden da hans ejer døde,så har lidt ar på sjælen..kan sagtens være alene,men har det bedst når han får lov at putte ved din side, eller er med ude og kører bil.

han er sjov,legesyg og en lille fjollet hund på 5 kg..

Bobi skal kun til det sidste hjem i hans liv.

 

Så kunne du tænke dig, at blive Bobi`s nye adoptivfamilie?...kan du tilbyde ham et blivende hjem, med masser af kærlighed, tid og et godt hundeliv, med masser af forkælelse?... og vil du have en lille hund der putter sig trygt ved din side, så er lille Bobi måske noget for dig.

Ved interesse eller for yderligere info, send mig en PB her på hunde-forum og jeg formidler kontakten videre til den adoptions ansvarlige :-)

Prisen for Bobi er 1500 kr, men hjem før pris ;-)

Han har alle lovpligtige vacciner, er chippet og har eu pas. Han er kastreret.

Bobi befinder sig på Midtsjælland.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...