Hop til indhold

Til nye :)


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Øverst på siden står en masse vælg 10, vælg 20 osv....

 

Hvis man fx vælger 20, kan man se de sidste 20 tråde der har været svar i :)

 

elv har jeg valgt at have 50 tråde symlige, det minder lidt om Jubii så :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Det var da dejligt, at man lige kunne få lidt tips. Jeg har siddet og stirret mig blind på alle de mærkelige ting, der er på denne side :shock:

 

Jeg har stadig ikke fattet hvad de dér huse betyder, eller de point der står man har crazy.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da dejligt, at man lige kunne få lidt tips. Jeg har siddet og stirret mig blind på alle de mærkelige ting, der er på denne side :shock:

 

Jeg har stadig ikke fattet hvad de dér huse betyder, eller de point der står man har crazy.gif

 

Ja det med husene er jeg ikke heeelt sikker på - men kan forestille mig det hænger sammen med hvor aktiv du er, hvor mange indlæg og så videre.. og hvor længe du har været her..

 

Points er så vidt jeg ved noget du optjener for hvert indlæg - og kan vist bruges til at give karma.. SOM er ligesom et grønt/rødt kort på jubii..

 

...... tror jeg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det var da dejligt' date=' at man lige kunne få lidt tips. Jeg har siddet og stirret mig blind på alle de mærkelige ting, der er på denne side :shock:

 

Jeg har stadig ikke fattet hvad de dér huse betyder, eller de point der står man har [img']http://www.langkawi.dk/smileys/crazy.gif[/img]

 

Ja det med husene er jeg ikke heeelt sikker på - men kan forestille mig det hænger sammen med hvor aktiv du er, hvor mange indlæg og så videre.. og hvor længe du har været her..

 

Points er så vidt jeg ved noget du optjener for hvert indlæg - og kan vist bruges til at give karma.. SOM er ligesom et grønt/rødt kort på jubii..

 

...... tror jeg?

Arh det begynder at give mening nu, tak skal du have :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det var da dejligt' date=' at man lige kunne få lidt tips. Jeg har siddet og stirret mig blind på alle de mærkelige ting, der er på denne side :shock:

 

Jeg har stadig ikke fattet hvad de dér huse betyder, eller de point der står man har [img']http://www.langkawi.dk/smileys/crazy.gif[/img]

 

Ja det med husene er jeg ikke heeelt sikker på - men kan forestille mig det hænger sammen med hvor aktiv du er, hvor mange indlæg og så videre.. og hvor længe du har været her..

 

Points er så vidt jeg ved noget du optjener for hvert indlæg - og kan vist bruges til at give karma.. SOM er ligesom et grønt/rødt kort på jubii..

 

...... tror jeg?

 

 

Donate kan man bruge for det gode indlæg :)

 

Karma giver man for adfærd på forummet :)

 

Husene fortæller hvor aktiv du er :)

 

Man får point for op til 30 indlæg i døgnet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Kunne du virkelig godt nøjes med en bil!

 

Point: Lad som om de ikke er der, de gør jer jo ikke noget :-)

 

Ja, jeg ville jo ligge ud med et beskedent forslag, selvom vi ikke har diskuteret hvilken bil. :wink:

 

Ja, hvilken bil :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bruge dette forum, men det kan jo være at det hjælper, hvis jeg prøver at sætte mig lidt ind i det. Synes dog at det virker lidt uoverskueligt, men det er måske et spørgsmål om vane... :lol: Nå, nogle af jer ved jo hvem jeg er selv om jeg ikke lige har fundet ud af at sætte billede på min profil... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bruge dette forum, men det kan jo være at det hjælper, hvis jeg prøver at sætte mig lidt ind i det. Synes dog at det virker lidt uoverskueligt, men det er måske et spørgsmål om vane... :lol: Nå, nogle af jer ved jo hvem jeg er selv om jeg ikke lige har fundet ud af at sætte billede på min profil... :lol:

 

Jeg føler med dig...jeg husker tydeligt hvor irriterende det var første gang jeg skulle cykle... ;-)

 

Spørg endelig hvis du er i tvivl omkring forum - enten kan jeg hjælpe, ellers er jeg sikker på at mange af de andre super rare medlemmer vi har, står i kø for at give en hjælpende hånd :D

 

Mht billede/avatar på din profil - skal du gå til din profil:

http://www.hunde-forum.dk/profile.php?mode=editprofile

 

Nederst på siden finder du Billede Kontrol hvor du uploader eller linker til din avatar - klik herefter udfør

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bruge dette forum, men det kan jo være at det hjælper, hvis jeg prøver at sætte mig lidt ind i det. Synes dog at det virker lidt uoverskueligt, men det er måske et spørgsmål om vane... :lol: Nå, nogle af jer ved jo hvem jeg er selv om jeg ikke lige har fundet ud af at sætte billede på min profil... :lol:

 

Hej Nollike. Hvor er jeg glad for at du har fundet os, og bare rolig, det er ikke så svært at finde ud af som du tror. Jeg har da kunnet finde ud af det... sådan da.

 

Hvis du går ind i den kategori der hedder præcenter dig selv, er der en tråd der hedder: hvem er hvem. Dèr kan du se hvem der er hvem, fra Jubii. Det er nemlig ikke os alle der har det samme brugernavn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bruge dette forum, men det kan jo være at det hjælper, hvis jeg prøver at sætte mig lidt ind i det. Synes dog at det virker lidt uoverskueligt, men det er måske et spørgsmål om vane... :lol: Nå, nogle af jer ved jo hvem jeg er selv om jeg ikke lige har fundet ud af at sætte billede på min profil... :lol:

 

Jeg føler med dig...jeg husker tydeligt hvor irriterende det var første gang jeg skulle cykle... ;-)

 

Spørg endelig hvis du er i tvivl omkring forum - enten kan jeg hjælpe, ellers er jeg sikker på at mange af de andre super rare medlemmer vi har, står i kø for at give en hjælpende hånd :D

 

Mht billede/avatar på din profil - skal du gå til din profil:

http://www.hunde-forum.dk/profile.php?mode=editprofile

 

Nederst på siden finder du Billede Kontrol hvor du uploader eller linker til din avatar - klik herefter udfør

 

Tak, men skal det være meget småt eller? Jeg har forsøgt mig, men den vil ikke acceptere mit billede selv om det er minimeret... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bruge dette forum, men det kan jo være at det hjælper, hvis jeg prøver at sætte mig lidt ind i det. Synes dog at det virker lidt uoverskueligt, men det er måske et spørgsmål om vane... :lol: Nå, nogle af jer ved jo hvem jeg er selv om jeg ikke lige har fundet ud af at sætte billede på min profil... :lol:

 

Hej Nollike. Hvor er jeg glad for at du har fundet os, og bare rolig, det er ikke så svært at finde ud af som du tror. Jeg har da kunnet finde ud af det... sådan da.

 

Hvis du går ind i den kategori der hedder præcenter dig selv, er der en tråd der hedder: hvem er hvem. Dèr kan du se hvem der er hvem, fra Jubii. Det er nemlig ikke os alle der har det samme brugernavn.

 

Hej og tak :D Jeg smutter lidt ind og kigger, jeg kan godt se at der er flere der har skiftet navn (det er så altíd noget at de har samme profilbillede, det hjælper da lidt :lol: ) Tak for tippet og modtagelsen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at bruge dette forum, men det kan jo være at det hjælper, hvis jeg prøver at sætte mig lidt ind i det. Synes dog at det virker lidt uoverskueligt, men det er måske et spørgsmål om vane... :lol: Nå, nogle af jer ved jo hvem jeg er selv om jeg ikke lige har fundet ud af at sætte billede på min profil... :lol:

 

Hej Nollike. Hvor er jeg glad for at du har fundet os, og bare rolig, det er ikke så svært at finde ud af som du tror. Jeg har da kunnet finde ud af det... sådan da.

 

Hvis du går ind i den kategori der hedder præcenter dig selv, er der en tråd der hedder: hvem er hvem. Dèr kan du se hvem der er hvem, fra Jubii. Det er nemlig ikke os alle der har det samme brugernavn.

 

Nårh, nu har jeg fundet ud af hvem du er :lol::lol: Jamen hej :D Nu har jeg jo, som du så kan fornemme af mine frustrationer, fået oprettet en profil, så skal jeg bare have det til at fungere :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...