Hop til indhold

Kylling


Anita Jensen
 Share

Recommended Posts

Hvad er der egentlig med lige kylling og hunde? Er der nogen der har et bud på dét? Jeg har p.t. en dejlig labrador-blandning, velopdragen (synes jeg da☺) og hun tigger normalt ikke ved bordet. Med mindre menuen står på kylling! Jeg kan godt få hende til at lade være med at tigge, men hun lægger sig lige ved mine fødder, så hun er helt klar hvis der spildes! Og det er kun når der er kylling! Ikke flæskesteg, and eller andet. Hun er den 3 hund JEG ejer, men har derudover haft 4 hunde der skulle videre, og det med kylling har været gennemgående med dem alle. Hvorfor kylling? Synes det er interessant, så vil være glad for kommentarer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Det er det samme med mine to labber. Eller i hvert fald den ene hvor kylling bare er det bedste. Den yngste lab Zeus går i svime over al mad. Men den gamle da er kylling det bedste han tigger aldrig men når vi får kylling ligger han hovedet i mit skød ;-) aner ikke hvorfor :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Mine to er også helt tossede med kylling :mrgreen:

 

Kan ikke sige hvad ved det der gør det, men her er det lige meget hvordan det er tilberedt, fx om det er en hel kylling eller i sovs til tarteletter :vedikke:

Også her og er det en sjældent gang kylling i noget stærkt noget så får de ikke lov at smage da Walther ikke kan tåle stærke ting, men så er de også fornærmede :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Futte er glad for alt mad, men tigger næsten kun blåbær, æble og honningmelon. :genert:

 

Lily var ikke madglad, men var helt oppe at ringe over kylling! Både rå og tørret. Normalt har Futte altid været hurtigere end Lily til at spise sin mad, men stod den på kyllingelår overhalede den lille mad-kritiske tæve godt nok Futte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min søde, kærlige, velopdragne og meget ordentlige Bella kan slet ikke tænke når der er stegt kylling! Hun har endda en enkelt gang hapset fra min tallerken, noget som hun ellers aldrig kunne finde på:lol:

 

På zooplus køber jeg sådan nogle tuber med kyllingecreme i. Det er lavet af kyllingelever og kyllingekød, og de vil stå på hovedet for det:mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er rejer guf de elsker rejer :blink:

 

Ikke engang camouflerede (dybstegte kæmper) fra kineseren gider han. De bliver fint sorteret fra. Men nu er han også den mest selektive kræsne og ikke madglade rotte jeg har haft og nogensinde har mødt. Hvilket er rart når man skal undgå, at få en fed hund..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...