Hop til indhold

Dejlig og glad Bichon Havanais på 2,5 år søger kærligt nyt hjem


Rauser
 Share

Recommended Posts

1040675_699723543483829_2328983839521079707_o.jpgKære Hunde-Forum,

 

Mangler I en dejlig hyggeprins? Jeg ønsker det bedste for min dejlige hund, og ønsker derfor kun at omplacere hvis jeg finder det rette nye hjem som kan tilbyde bedre vilkår end hvad jeg kan. Jeg vil derfor undersøge mulighederne her på hunde-forum.dk

 

:hjerte: Lidt om min dejlige hund:

- Hanhund på 2,5 år

- Sort med hvide aftegn (ligner han har smoking på)

- dejlige mørke øjne

 

- Den største hyggetrold. Han elsker at putte og nusse/blive kløet på maven. Han er meget kontaktsøgende og meget social. Er næsten altid ved ens fødder, men går for sig selv, hvis han bliver alt for træt (fx ved gæster).

- Han elsker besøg, opmærksomhed fra alle mennesker og vil gerne lege med alle hunde/katte/egern han møder..

- Han kan med børn i alle aldre

- Han kan være alene hjemme, laver aldrig ulykker indenfor.

- Han elsker at lege, blive trænet, komme med på tur (er god til at køre bil, sidde i cykelkurv osv.)

- Han er vant til at bo i lejlighed med 3-5 gåture om dagen afhængig af hvordan dagen ser ud. Som regel 3 gåture. Vi bor i byen og han er derfor vant til mange indtryk, larm, lejlighed uden have, mange forskellige slags hunde, biler osv osv..

- Det er en Bichon Havanais, og han fælder derfor ikke, hvilket også betyder, at han er allergivenlig.

 

:hjerte:Lidt om mine ønsker/forventninger til nyt hjem:

- Jeg ser gerne, at:

- der er en indhegnet have

- mindst 2 personer om ansvaret

- gerne erfaring med hund

- der må gerne være en hund i forvejen, men helst gå en mindre en af slagsen så de kan blive bedste venner :)

- At I bor på Sjælland, så jeg kan besøge Jer og evt. hjælpe jer med pasning i ny og næ om ønsket..

- At i ønsker at han skal blive jeres bedste ven <3

 

Glæder mig til at høre fra Jer <3

 

Ps. vil være taknemmelig for hvis negative kommentarer bliver udeladt. Dette er en ren kærlighedshandling, og ingen beslutninger er taget endnu.

1040675_699723543483829_2328983839521079707_o.jpg

IMG_2860.jpg

IMG_9580.jpg

IMG_0189.jpg

Redigeret af Rauser
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har set din dejlige hund og han virker som det vi lige har ønsket os.

Vi er 2 hjemmegående pensionister som har haft hund i mere end 30 år.

Den sidste har vi lige måttet sige farvel til grundet sygdom, vi ønsker os derfor en ny lille ledsager.

Hvis han stadig er hos dig, vil vi meget gerne tale med dig og selvfølgelig også møde ham. Kontakt os venligst på mailadressen

[email protected]

Venlig hilsen

Inge Lise og Svend Sylvander

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi håber snart at høre fra dig,da vi er meget spændte på om du stadig er interesseret i et nyt hjem til din dejlige hund. Jeg kan yderligere tilføje at vi har en dejlig indhegnet have hvor han kan tumle sig, og gåture er noget af det vi savner, så det bliver der også hver dag, yderlig er det meningen at han skal med alle de steder hvor det er muligt.

Håber at høre fra dig hurtigst muligt.

Vh. Inge Lise og Svend Sylvander

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Vi er meget interesseret i at din skønne hund kunne flytte hjem til os.

Vi er en familie bestående af Philip på 6 år, Laura på 8 år, far Tom på 39 og mor Mette på 37 år.

Vi bor i hus i et villakvarter i Ringe på Fyn med indhegnet have. Både min mand og jeg er opvokset med hunde.

Børnenes moster har en hund af samme race, som vi er så heldige at få lov at passe tit . vores familie passer godt til denne hunderace og vi vil kunne give den et godt og trygt hjem ❤️ da vi savner en hund i vores liv.

En hund i vores familie vil komme med os når muligt er og den vil ikke komme til at kede sig . Vores børn elsker hunde og vi er nået til at især vores datter har brug for et særligt bånd til en hund da vi kan mærke at det ikke er nok bare at passe mosters Karla, det er hårdt hver gang for hende at sige farvel og efter en weekend vende sig til at hun ikke er her mere.

Du kan kontakte os ved interesse på tlf. 26284518 og vi vil fortælle mere om det hundeliv vi vil kunne give din hund, vi ville elske at få en bedste ven.

Mange hilsner fra

Fam. Poulsen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Kære Rauser,

 

Hvor er han skøn! ❤️

 

Vi er en familie på 4. Jeg (mor) har haft hund i mange år. Jeg er opvokset med hund, og fik ansvaret for min første hund da jeg var 12 (en leonberger). Derefter fik jeg en mellempuddel, og havde indtil 2013 en tibetanskterrier. (Det er kun sidstnævnte jeg har haft fra hvalp af - de andre har jeg overtaget fra tidligere ejer) Jeg har været træner i DAF (agilit) og har altid været aktiv med mine hunde.

 

Jeg har 3 piger på 13, 12 og 8 år, så vi er mange der gerne vil en hund - og som vil gå med den, kæle med den og lære den tricks, samt mulighed for at den ikke får så lange dage hjemme alene. Pelsstellet klarer jeg - og synes det er ret hyggeligt .

 

Vi vil frygtelig gerne have en hund i vores familie igen. Du er meget velkommen til at ringe mig, så vi kan tale sammen.

 

Telefon 26916351

 

Vi bor på Østerbro.

 

Kh Monique

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, der er ikke fundet nogen løsning endnu :-) Flere er sprunget fra pga. de fandt ud af, at de i stedet ønskede en hvalp. Andre har ikke opfyldt mine ønsker til nyt hjem, og de sidste meldinger på banen er jeg i kontakt med :-) Tak for interessen <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, der er ikke fundet nogen løsning endnu :-) Flere er sprunget fra pga. de fandt ud af, at de i stedet ønskede en hvalp. Andre har ikke opfyldt mine ønsker til nyt hjem, og de sidste meldinger på banen er jeg i kontakt med :-) Tak for interessen <3

 

Tak for opdateringen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share



×
×
  • Tilføj...