Hop til indhold

Dejlig og glad Bichon Havanais på 2,5 år søger kærligt nyt hjem


Rauser
 Share

Recommended Posts

Hejsa. Er meget interesseret i din hund. Opfylder alle krav, undtagen bopælen😳 Bor i midt Jylland. Er det er krav du kan slække på?

 

Med venlig hilsen

Charlotte Alarcon

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Vi er bare smask forelskede i din dejlige dreng

Og mit hjerte bløder for dig at du skal af med ham

 

Vi har begge prøvet det forbindelse med skilsmisser og har siden boet i lejlighed uden mulighed for hund i vores liv

Nu flytter vi i hus og kan bare ikke vente ...

Og da min forlovede har allergi er dette lige hvad vi søger ...

Kan ikke se om han er flyttet ?

Ellers skriv -og få mere at vide om os

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Bichon Havanais mor med stort M :). Mine forældre, som er pensionister, bor på Als i eget stort hus med stor have, er meget aktive, har altid haft jagthund.. Men søger nu en mindre race til tid og kærlighed. Vi er en stor familie med mange børn og børnebørn som kommer i huset. Jeg kan live dig at din vidunderlige hund vil blive knuse-elsket der :). Lad mig vide om det har din interesse. Mange hilsner Jessie Sommerlund

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rauser

Jeg tænker at der endnu ikke er fundet et hjem til din dejlige hund. Jeg hjælper mine forældre som er folkepensionister med at finde en ny mindre voksen hund, da de inden for den sidste måned har mistet deres to hunde grundet alderdom og sygdom. Det ser ud til at din søde hund kunne være noget for dem. De bor på Lolland, på landet og har en stor dejlig indhegnet have, har haft hund det meste af deres liv, er hjemme stort set altid, og kan give din hund den bedste tilværelse du kan ønske dig. Hvis du er interesset i at høre nærmere, så kan du kontakte mig. jeg ved dog ikke helt hvordan forummet virker, men min mail. adr. er [email protected]. mvh Heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej Rauser, jeg synes det er trist at du ikke har reageret på de sidste henvendelser fra bla. mig. har skrevet til dig her i forum d. 13. juni, samt efterfølgende sendt en privat besked som du heller ikke har besvaret.

Kunne du ikke være så sød og rar at lige bruge et minut på at skrive om du har fundet et hjem til din dejlige hund? min mor spørger nemlig forhåbningsfuldt :blink: om jeg stadig ikke har hørt fra dig.

venlig hilsen og en dejlig aften til dig

fra Heidi :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hej alle,

 

Igen TAK for Jeres henvendelser. Som jeg nævnte i mit opslag, har jeg ikke travlt med at omplacere Rauser. Derudover har jeg holdt en lang sommerferie, og derfor ikke været aktiv her på siden. Jeg er ked af Jer som har gået og ventet på mit svar, men jeg har simpelthen bare ikke været logget ind her på siden! :-)

 

Det er selvfølgelig rigtig rart med alle jeres henvendelser og hvor er det fantastisk med alle de hundeglade vi har her i DK :-) Dog vil jeg gerne understrege, at mit "krav" om lokation på sjælland (og gerne tæt på kbh) er meget vigtigt for mig. Stort set alle henvendelser kommer fra Jer fra Fyn eller Jylland. I første omgang vil i være anden prioritet. Det er ikke nogen nem beslutning, og som jeg skriver, er tilfældet kun ude hvis jeg finder det helt rigtige sted FOR RAUSER. Rauser er jo helt sin egen og har visse krav, og en anden hund har andre krav - dog er jeg ikke i tvivl om, at alle som har skrevet her vil kunne tilbyde en hund et dejligt hjem.

 

Jeg håber endnu engang på jeres forståelse - og håber at I alle finder jeres drømmehund - jeg prøver at finde drømmefamilien til Rauser! :) :) Mange tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rauser

Måske din lille dejlige dreng allerede har fået nyt hjem ellers er min mand og jeg meget interesserede.

 

Vi har en dejlig rolig chæfer blanding på 7 år. For et halvt år siden måtte vi aflive hans bedste ven, en skøn Lhasa Apso dreng på 10 år og lige siden har han ikke været sig selv. Når vi passer en kollegas hund (en Mops) liver han op igen men bliver deprimeret når han igen er alene, han har brug for en kammerat at støtte sig til da han ikke er så selvstændig selv.

 

Vi savner naturligvis også vores lille dreng og er helt klar til endnu en lille dreng vi kan elske og forkæle. Vi er et modent par på 48 og 50 år og har altid haft hunde. Vi har haft nogle forskellige racer gennem tiden og har selv avlet på Lhasa Apso, så vi er vant til hunde. Din lille dreng mener vi har den perfekte størrelse til os og du kan være sikker på at han bliver vores alle sammens bedste ven og knus elsket. Vi på i Køge hvilket jo et ganske tæt på Kbh.

 

Jeg håber at høre fra dig, og her er min mail: [email protected]

 

Venlig hilsen

Grethe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Vil bare lige tilføje denne tråd og forrtælle de mange interesserede, at der på Facebook er en gruppe, der hedder Bichon Havanais/coton de Tulear søger hjem...

Der er flere skønne hunde til omplacering. De fleste pga skilsmisse. Blandt andet bløder mit hjerte lidt for smukke Bella, som vil profitere så meget af et ældre, hjemmegående ægtepar, som vil forkæle hende big time:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Hej

Jeg er ny herinde og roder lidt rundt i . Min private besked til dig havnede det forkerte sted🙈Så nu prøver jeg i første omgang at skrive lidt om os her på siden. ...Vi er en famile med 2 voksne på 49 og 51 år samt en søn på 16 år. Vi bor i hus i Næstved med stor indhegnet have. Det ligger lige op til Herlufsholmskovene hvor vi dagligt gå tur, og det vil Rauser selvfølgelig også komme til.Jeg har klinik i eget hjem, så vi har ofte "besøg", hvilket vores tidl. hund ( en tibetansk terrie ) nød vældig godt af. Den har vi desværre for nylig måtte sige farvel til som 9 årig pga leversygdom .Først og fremmest beyder det at der næsten altid er nogen hjemme hjemme. Vi er alle dyreelskere i stor stil og din hund vil storeforkælet af os alle. Du vil også altid selv være velkommen hos os. Desværre bor vi jo heeelt ikke tæt på København, men hvis du skulle ønske det vil du også kunne få Rauser på besøg eller på ferie. Min mand er pilot og kører ofte frem og tilbage, og vil kunne tage ham med. Håber at høre fra dig. Du er også velkomnen til at kigge forbi, og ved selvsyn vurdere om vores hjem kunne være et muligt nyt hjem for Rauser .Hilsner fra Heidi/fam. Dreist tlf. 41111449

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share



×
×
  • Tilføj...