Hop til indhold

Giv mig jeres positive historier om epilepsi...


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luna har nu haft anfald i 7 år, jeg har aldrig kunde finde noget der udløste anfaldene,

hun er noget mere træt pga. medicinen, men ellers en glad hund der leger med de andre hunde vi har,

og er altid med, hvis jeg spørge hende om vi skal ud på tur eller træne.

 

Næh, det kan vist godt være rimelig svært at finde ud af hvad det er der udløser dem, men i Zaros tilfælde er det for en stor dels vedkommende stress, hvilket så desværre påvirker hvor meget og hvad jeg kan lave med ham :cry: Men det skulle gerne blive bedre, hans tærskel skulle gerne blive højere med tiden.

Dejligt at Luna lever rigtig fint med sygdommen, jeg håber at det også bliver tilfældet for Zaro :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor er jeg ked af at høre, at han er blevet så syg :ae: :bighug::x:

 

Tak :kys: I virkeligheden er det nok mig der bare har det svært med det, der er andre hunde som er væsentligt hårdere ramt, hvor ejerene ville være lykkelige hvis der gik fire uger imellem anfald :genert: Det er mere det at jeg synes at der bliver kortere imellem der ikke er så godt. Men Gudrun er ikke så bekymret endnu, så... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde en snak med Gudrun i går og jeg tror at hendes forslag om at sætte Zaro på Fenemal mest af alt udsprang af at hun kunne høre at jeg var ked af det og havde brug for at der skulle ske noget mere. Jeg spurgte hende mht. CBD-olie og det syntes hun var et bedre valg at starte med nu, så kunne vi se tiden lidt an på det. Så det er planen for nu. CBD olie (cannabisolie, den del man ikke bliver skæv af) skulle være godt til neurologiske lidelser, så nu giver vi det en chance :-D Der er vist ikke så mange som har erfaring med det til hunde, men de få jeg har fundet har været positive. Ikke at hundene nødvendigvis er blevet anfaldsfrie, men kun en enkelt har givet udtryk for at det ikke virkede på hendes hund, de andre har set en positiv effekt. Så kryds, kryds, kryds be' om!!! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...