Hop til indhold

Kiropraktor i Nordjylland?


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg kan anbefale Lotte Lysemose, der kommer en gang om ugen ved AniCura Gistrup Dyrehospital. Dyrlæge og kiropraktor, og så er hun netop uddannet akupunktør også. Hen er sød, dygtig og grundig.

Den samme som Siri anbefaler ellers også camilla gregersen som holder til ved vang hovedgård og dyrelægerne city syd mener jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan anbefale Lotte Lysemose, der kommer en gang om ugen ved AniCura Gistrup Dyrehospital. Dyrlæge og kiropraktor, og så er hun netop uddannet akupunktør også. Hen er sød, dygtig og grundig.

 

Takker. Jeg har lige set på deres hjemmeside :-D

 

Det er altså nogle lækre hunde "de" har. Jeg synes hundene virker bekendte :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker. Jeg har lige set på deres hjemmeside :-D

 

Det er altså nogle lækre hunde "de" har. Jeg synes hundene virker bekendte :slem:

 

Nej pjat, det kan jeg ikke forstå du mener :blink:

Lotte er i virkeligheden dyrlæge i Nørhald, men en gang om ugen "låner" vi hende heroppe!

Alternativt så tror jeg at Jakob fra Århus er på Aalborg Dyrehospital indimellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Vi var afsted igen i går, og jeg må nu tilslutte mig den skare der er glade for Lotte :blink:

 

Mens vi ventede på at komme ind, fik Hogan øje på Lotte. Jeg har ALDRIG set ham skabe sig så meget før (af gensynsglæde) over 1 person han kun har mødt 1 gang før :banan:

 

Da vi så skulle ind, der nærmest fløj han op på bordet. Lotte var stadigvæk meget imponeret over min gamle dreng var så aktiv og så fin.

Det eneste "problem" er at han stadigvæk er en smule for tynd, men det arbejder vi på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var afsted igen i går, og jeg må nu tilslutte mig den skare der er glade for Lotte :blink:

 

Mens vi ventede på at komme ind, fik Hogan øje på Lotte. Jeg har ALDRIG set ham skabe sig så meget før (af gensynsglæde) over 1 person han kun har mødt 1 gang før :banan:

 

Da vi så skulle ind, der nærmest fløj han op på bordet. Lotte var stadigvæk meget imponeret over min gamle dreng var så aktiv og så fin.

Det eneste "problem" er at han stadigvæk er en smule for tynd, men det arbejder vi på.

 

Haha det er fandme skønt, når hunden har det sådan!! :klap:

Man kan altså også se, at hundene nyder behandlingen. Jeg synes tidligere jeg har oplevet at kiropraktik var ubehageligt for hunden - det er det slet ikke her! Mine hunde nyder det også. Hvilket minder mig om at jeg vist snart skal have en tid!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...