Hop til indhold

Så fandt vi hvalpen som skal bo hos os


MarieF
 Share

Recommended Posts

Ja, han ligner en cocker helt vildt, men kan nu godt se at næsepartiet er anderledes.

Han vejede 3500 igår, hvor han var 8 uger, så nu må vi se hvor stor han bliver. Min veninde har lige fået en ft cocker og kan se det minder meget om hinanden i størrelsen lige nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for kommentarerne. Han er simpelthen så sød og dygtig :)

Har sovet fint i nat. Var ude og tisse kl 3, også stod vi op kl 6. Var dog lidt urolig fra 3-6, men det er jo forventeligt. Især når vores 2-årige dreng kom ind i vores seng ved 4-tiden.

Det var dog lidt en bet, at han med det samme vi gik i seng hoppede ud over kanten på den kasse, som jeg havde fundet, og som han skulle sove i, så vi havde styr på ham om natten :rolleyes: det gik dog fint alligevel og nu får han bare en kurv :)

 

Har prøvet at gå ud med skrald osv her til morgen, så han får en fornemmelse af at det er ok. Det reagerer han dog meget på.

Link til indlæg
Del på andre sites

LuckyLuna jeg har allerede her i eftermiddag haft lukket dør til toilet uden han sagde noget :D

 

I formiddags havde vi besøg af min venindes 10 uger gamle ft cocker hvalp :) på billedet er det Leffe der er bagerst ?

 

:fornaermet: Hvor er de grimme! Og næsten ikke søde... :blink:

Men lidt søde og mega nuttede!

Link til indlæg
Del på andre sites

LuckyLuna jeg har allerede her i eftermiddag haft lukket dør til toilet uden han sagde noget :D

 

I formiddags havde vi besøg af min venindes 10 uger gamle ft cocker hvalp :) på billedet er det Leffe der er bagerst ?

 

Tillykke med ham, hvor ser han sød ud. Og lidt sjovt, min hvalp Ingeborg, har lige haft besøg af min veninde og hendes hvalp Benny, som jeg gætter på er den samme som jeg ser på billedet?

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...