Hop til indhold

Toffer.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

10653311_1672728623010699_2242229822274071027_n.jpg

 

 

 

Dejlige Toffer er i pleje hos mig ved Slagelse, hvor han kan besøges ved interesse.

Han er fra ca. 2013. Er ca. 50 cm høj og vejer mellem 15 og 20 kg.

 

Toffer er en gadehund fra bulgarien. Hvilke racer der er i ham kan vi kun gætte om, men han er lidt ruhåret og har de sødeste små bløde øre :hjerte:

Han er en skøn dejlig hund, der er venlig og et stort nussehoved, livlig og legesyg, men også stille og rolig, da han hviler meget i sig selv.

Toffer er renlig, har han været fra dag et hos mig, kan være alene hjemme, går pænt i snor...lige med undtagelse af, hvis han ser en hare eller en kat, men det kan helt sikkert trænes...han er meget trænbar...har trænet lidt klikkertræning med ham og han er hurtigt opfattende.

Han skal ud til nogen med hus og indhegnet have.

Toffer har i Bulgarien gået sammen med 15 andre hunde og 2 katte på gaden ved er plejehjem . Nogle af hundene er blevet forgiftet og andre har været så heldige, at få nye hjem.

Nye hunde og katte skal han lige se an.

Toffer kom hjem i pleje hos mig, fordi nogen havde smidt glasskår i deres område og han havde skåret sin pote. Nu er poten lægt og Toffer er klar til, at få sin egen familie.

Han er testet med voksne og større børn i Bulgarien.

I Bulgarien ved hundene aldrig om det menneske de møder vil dem ondt eller godt, så derfor er mange af hundene usikre når de møder nye/andre mennesker, indtil de finder ud af, at de ikke gør dem noget. Det gælder også Toffer, der er lidt usikker når vi møder mennesker på vore lufteture, hvilket giver sig udslag i, at han godt kan brumme lidt, han gør ikke noget, men der skal arbejdes lidt med, at gøre ham tryg.

Bortset lige fra hans usikkerhed med alt det nye han oplever, hvilket jo er forståeligt nok, så er han en selvsikker hund og hviler godt i sig selv.

Han skal ud til nogen, der har tid og tålmodighed, til at lære ham, at leve i en familie, men han er rigtig nem, så jeg ser ikke de store udfordringer med ham.

Han har alle sine vaccinationer i orden, er neutraliseret og chippet og har eu-pas.

Toffer koster ikke noget, men hans transport og klargøring fra Bulgarien, skal stadigvæk dækkes og udgør 2000 kr, men så bliver han også bragt lige til din dør.

Ved seriøs henvendelse på Toffer, vil det blive aftalt et hjemmebesøg og der vil ligeledes ved evt. adoption blive underskrevet kontrakt.

Skulle nogen falde for denne dejlige hund, så send mig en pb eller skriv her i tråden.

13312672_475520712647157_533670207194539607_n.jpg

13310625_475520822647146_6360613580814268770_n.jpg

13312857_475520779313817_37724638463847885_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gud hvor ser han skøn ud :lun: Han kunne godt ligne shar pei i hovedet, på en eller anden måde(næsen og ørene)!

 

Håber du finder et godt hjem til ham! Han minder lidt om Vagabonden (Disneys) han skulle bare have været grå... Held og lykke med projektet.

 

det var også min første tanke!

 

Tak :-)....og ja, han er mega lækker :hjerte:

 

Sjovt, havde slet ikke tænkt på Shar Pei, men kan sagtens se ligheden...han har den blødeste "hestemule" :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...