Hop til indhold

Vinnies egen tråd


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg slettet alle vores billeder fra andre fora, så Vinnie får lige sin egen præsentationstråd her:

 

Race: Grand Danois (uden stambog)

Født: 5. sept. 2005

Køn: pige

Alternative navne: Lillepigen, Lange Lone, Lydløse Lone (kun efter negleklip), Vinnie Vumse med den store numse, Bersærkermule, Massakremule (efter den store bamsemassakre anno 2007 - rest in pieces bamser!), Dullen, Dulledyret, Vumsetrold, Vufle Mufle, Stormulen af Tigerstribistan.

(glemte et par kælenavne første gang - derfor redigeret)

 

Vi fik Vinnie da hun var 11 mdr. gammel. Hun var så tynd at hun lignede et tøjstativ, og hun havde ar og skrammer over det hele. Hun havde også et "trappe-traume", og måtte lokkes ned med cocktailpølser indtil hun blev fortrolig med trappen.

Vinnies bedste ven er min søn, som nu er 11 år gammel. De to har noget helt specielt sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er da totalt lækker stor :mrgreen: jeg har kun mødt en engang og det var en harlekin, vi mødte den på en færge overfart, vores søn var helt oppe at køre over den og gik tit hen til den og møssede den på mule :lun: ejerne var imponeret, normalt blev små børn bange for ham, han var jo 10 højere end vores søn :mrgreen: og sidst pev hunden når hjalte gik fra ham :lun: de blev vist hurtige gode venner..

 

Det var vist siden af emnet :blink:

Jeg kan godt forstå i er stolte af jeres hund, hun er en smuk sag, der ved det kan man se :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...