Hop til indhold

Ghinis hvalpe (whippet)


Kirsten H
 Share

Recommended Posts

Tak :-)

Det er en dejlig race.

 

Smuk Saluki på dit profilbillede :-)

 

Her er lige lidt af de nyeste billeder, de små tigerdyr er nu en uge gamle :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]133603[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133602[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133601[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133600[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133599[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133598[/ATTACH]

De ser ud til at havde det perfekte baby liv, dejlig buttede og så skønne billeder :lun: af de små tigerdyr.

Ja Whippet er en skøn race.

 

Tusinde tak - Ja vores saluki dreng er i vores øjne stadig lille baby :-) Vi starter på udstilling til næste år, så træner ham jo lidt.

Han er vores 3 saluki.

 

Tak for kigget af dine små guldklumper og hvor ser Ghini ud til at være en super sød mor :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Man kan ikke undgå, at få lidt medlidenhed med Ghini mor... Hun ser dog ud til, at nyde det! :blink:

 

Ghini er meget glad for sine hvalpe og opfører hun sig som sidst, er hun mor med meget stort M, indtil de flytter hjemmefra.

Tålmodig og overbærende, men absolut også en bestemt dame, når de bliver lidt større og hun synes de leger for vildt.

 

Jeg er glad for kuldets størrelse, specielt i forhold til Ghini. Det er ikke ualmindeligt at whipperne får 10-11 hvalpe, det synes jeg er mange og der kan man godt få ondt af tæverne, for hvalpene er hårde ved deres mødre når de først begynder at spæne rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser ud til at havde det perfekte baby liv, dejlig buttede og så skønne billeder :lun: af de små tigerdyr.

Ja Whippet er en skøn race.

 

Tusinde tak - Ja vores saluki dreng er i vores øjne stadig lille baby :-) Vi starter på udstilling til næste år, så træner ham jo lidt.

Han er vores 3 saluki.

 

Tak for kigget af dine små guldklumper og hvor ser Ghini ud til at være en super sød mor :hjerte:

 

Så ses vi jo nok :-) Vi udstiller jo også en del.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ghini er meget glad for sine hvalpe og opfører hun sig som sidst, er hun mor med meget stort M, indtil de flytter hjemmefra.

Tålmodig og overbærende, men absolut også en bestemt dame, når de bliver lidt større og hun synes de leger for vildt.

 

Jeg er glad for kuldets størrelse, specielt i forhold til Ghini. Det er ikke ualmindeligt at whipperne får 10-11 hvalpe, det synes jeg er mange og der kan man godt få ondt af tæverne, for hvalpene er hårde ved deres mødre når de først begynder at spæne rundt.

 

Hun ser også ud til, at være omsorgsfuld. Med ondt af, mente jeg også når de vokser til. Husker min dober fik et noget træt udtryk i ansigtet, da hendes hvalpe banditter begyndte på badutspring og bidelege. :lol: De har en fantastisk tålmodighed de kære tæver!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ghini er meget glad for sine hvalpe og opfører hun sig som sidst, er hun mor med meget stort M, indtil de flytter hjemmefra.

Tålmodig og overbærende, men absolut også en bestemt dame, når de bliver lidt større og hun synes de leger for vildt.

 

Jeg er glad for kuldets størrelse, specielt i forhold til Ghini. Det er ikke ualmindeligt at whipperne får 10-11 hvalpe, det synes jeg er mange og der kan man godt få ondt af tæverne, for hvalpene er hårde ved deres mødre når de først begynder at spæne rundt.

 

Ja mynder er nogen hårde hvalpe/hunde ;-) godt Ghini kan opdrage lidt på de små frække baby´s.

Kan godt forstå du er glad for kuldets størrelse, for jo især hårdt for en hundemor at havde 10-11 hvalpe også selvom de får menneskelig hjælp.

Og ja myndehvalpe er godt nok hårde ved deres mødre og hinanden i den sideste tid især.

 

Ja vi vil gerne hilse på dig og dine whippet, altid så hyggeligt på mynde udstillingerne syntes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ser også ud til, at være omsorgsfuld. Med ondt af, mente jeg også når de vokser til. Husker min dober fik et noget træt udtryk i ansigtet, da hendes hvalpe banditter begyndte på badutspring og bidelege. :lol: De har en fantastisk tålmodighed de kære tæver!

 

Ghini kan gå til og fra hvalpene som det passer hende, men sidst valgte hun i samtlige 8 uger, at tilbringe 90% af tiden sammen med hvalpene. Hun fik så et par forhøjede liggepladser (bordhøjde) hvor hun kunne ligge i fred og bare holde øje med slagets gang ;-)

 

Når først de spæner rundt, er der heldigvis også aflastning som legetanter fra både halvsøster Cala og gravhund Xingu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mynder er nogen hårde hvalpe/hunde ;-) godt Ghini kan opdrage lidt på de små frække baby´s.

Kan godt forstå du er glad for kuldets størrelse, for jo især hårdt for en hundemor at havde 10-11 hvalpe også selvom de får menneskelig hjælp.

Og ja myndehvalpe er godt nok hårde ved deres mødre og hinanden i den sideste tid især.

 

Ja vi vil gerne hilse på dig og dine whippet, altid så hyggeligt på mynde udstillingerne syntes jeg.

 

Ja, det er utroligt at de blide væsner kan være sådan nogle små djævle som hvalpe.

 

Jeg synes også specialklubudstillingerne er hyggelige og vi kommer på mange af dem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er utroligt at de blide væsner kan være sådan nogle små djævle som hvalpe.

 

Jeg synes også specialklubudstillingerne er hyggelige og vi kommer på mange af dem :-)

 

:lol: jeps præcis må djævle hvalpe, de kan slippe afsted med hvad som helst, netop fordi de er så utrolig blide og kærlige.

Motion, liv og glade dage hele døgnet mens de er små og sikke nogen uskyldigheder når de igen igen bliver taget i narrestreger på højt plan.

 

Så er der en chance for at møde jer når vi får startet op. Og ja specialklub udstillingerne er de hyggeligste.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
@Eva

Føj altså nogle ulæksede vapser jeg var nede ved i går. Bvard siger jeg bare, de var slet ikke til at holde ud. Utrolig kontaktsøgende og overraskende mobile, sikke noget siger jeg bare. Du skal være glad for ikke at have set dem endnu..

Eller øhm, noget i den stil :lun:

 

ADR! Føj! De er da godt nok ækle! Hvordan kunne du dog holde ud at være der :scared:

 

Tak for advarslen. Nu glæder jeg mig slet ikke til at besøge dem... overhovedet... eller... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

ADR! Føj! De er da godt nok ækle! Hvordan kunne du dog holde ud at være der :scared:

 

Tak for advarslen. Nu glæder jeg mig slet ikke til at besøge dem... overhovedet... eller... :lun:

 

Jeg kan anbefale meget mørke solbriller og tykke handsker, så opdager du næsten ikke, at de er der ;-)

 

De er nemlig ikke særlig kønne, ikke spor bløde og så lugter de forfærdelig meget af hvalp :lun:

 

08082016 (25).jpg

09082016 (25).jpg

09082016 (31).jpg

10082016 (21).jpg

10082016 (26).jpg

10082016 (27).jpg

11082016 (20).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Overhovedet ikke, hvordan er det lige, findes der meget langsomme lyn ;-)

 

Forhåbentlig :mrgreen: Jeg er dog ikke helt sikker, så jeg tager Gustav og Ingle med i bilen, så de ikke lider overlast :blink:

 

 

Lad mig sige det sådan, at den plan vi havde om at campere....... Overvejer den ret så seriøst :mrgreen:

 

Ja, det er faktisk ret fristende. Jeg er dog ikke helt sikker på, at min chef er med på, at jeg "arbejder hjemme" de næste 5 uger :blink:

 

 

Helt ærligt. Jeg kommer ikke til at få Whippet, men sådan som I fortæller så ender jeg med at slå mig ned med telt sammen med jer ;)

Gad godt kysse nusse hvalpe en halv dag = lynvisit

 

Hvis du bliver træt af de ækle hvalpe, er jeg helt sikker på, at mine kære kræ gerne giver en krammer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt nye billeder af tigerdyrene, som nu er 3½ uge gamle.

Vi har haft dejligt sommervejr de seneste par dage, så det har været oplagt at præsentere de små for lidt af den store verden (haven). Xingu vores gravhund har også fået lov til at være sammen med de små ude.

Jeg har hidtil holdt hende på afstand, da hun er ekstremt glad for hvalpe og ikke bleg for at stjæle dem, men nu er de små så store, at de godt ved, hvor de hører til ;-)

 

16082016 (12).jpg

16082016 (6).jpg

16082016 (14).jpg

16082016 (20).jpg

16082016 (23).jpg

16082016 (33).jpg

16082016 (36).jpg

16082016 (42).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...