Hop til indhold

Ghinis hvalpe (whippet)


Kirsten H
 Share

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det går så stærkt :-) og jeg synes den iler afsted ;-)

 

Ha ha ja det er da klart du synes det, på fredag er halvdelen af tiden med dem gået. Det må være lidt svært for dig, men heldigvis skal du jo selv beholde en af dem, og jeg er ret sikker på du kommer til at se en del af dem jævnligt efterfølgende. Og husk på at du jo nok trænger til at komme dig oven på det massive blodtab du får, pga alle de små sylespidse bisser :-D :-D

 

Ej hvor er de fine og små og søde..........:lun: og sikke en lækker gravbasse :hjerte:

 

Altså hende Xingu er SÅ skøn og charmerende. Jeg er en af dem hun har omvendt. Det krævede kun lige et par minutter og så var jeg solgt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ja det er da klart du synes det, på fredag er halvdelen af tiden med dem gået. Det må være lidt svært for dig, men heldigvis skal du jo selv beholde en af dem, og jeg er ret sikker på du kommer til at se en del af dem jævnligt efterfølgende. Og husk på at du jo nok trænger til at komme dig oven på det massive blodtab du får, pga alle de små sylespidse bisser :-D :-D

 

 

 

Altså hende Xingu er SÅ skøn og charmerende. Jeg er en af dem hun har omvendt. Det krævede kun lige et par minutter og så var jeg solgt :-D

 

Ja, det er vildt at tænke sig, men jeg ved jo også at jeg kommer til at se dem igen og så synes jeg jo der er så fantastisk at kunne sende så megen glæde ud i verden :-)

 

Xingu er en meget manipulerende lille dame ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Tak Dorte :-) Xingu er en ret smuk gravbasse med et helt fantastisk sind, hun lægger besøgende ned på stribe med sin charme, hun har omvendt mangen en "gravhundehader" ;-)

 

Her er hun i hel figur sammen med Cala.

[ATTACH=CONFIG]133782[/ATTACH]

da jeg boede hjemme havde vi en lang håret dværg gravhund, Nicoline hun var så sød jeg elsker gravbasser ;-) hun lignede meget Xingu :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du også avlet gravhunde eller holder du dig til de langbenede ;)

 

Jeg holder mig til de langbenede ;-)

 

Jeg er glad for gravhundene som familiehunde og til lidt hyggetræning og spor, men har aldrig haft lyst til at opdrætte dem.

Til gengæld boede Xingus opdrætter tidligere kun 25 km fra mig, så jeg har været "babysitter" for rigtig mange hvalpe gennem årene og har nydt det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holder mig til de langbenede ;-)

 

Jeg er glad for gravhundene som familiehunde og til lidt hyggetræning og spor, men har aldrig haft lyst til at opdrætte dem.

Til gengæld boede Xingus opdrætter tidligere kun 25 km fra mig, så jeg har været "babysitter" for rigtig mange hvalpe gennem årene og har nydt det.

 

Gravhunde er altså også noget helt særligt.

Nu håber jeg jo at komme til at hilse på en whippet en dag, for gravhunde hvalpe har jeg prøvet - men whippet har jeg tilgode at opleve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gravhunde er altså også noget helt særligt.

Nu håber jeg jo at komme til at hilse på en whippet en dag, for gravhunde hvalpe har jeg prøvet - men whippet har jeg tilgode at opleve.

 

Mon ikke det lykkes på et tidspunkt :-)

Gravhunde er dejlige, men whippet er simpelthen min race, de er helt deres egne og skal opleves "live"

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke det lykkes på et tidspunkt :-)

Gravhunde er dejlige, men whippet er simpelthen min race, de er helt deres egne og skal opleves "live"

 

Jo jeg satser på det lykkes på et tidspunkt ;)

Jeg kommer aldrig til at være opdrætter - jeg kommer ikke til at finde nogle der er gode nok til mine hvalpe ha ha ha ha ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jeg satser på det lykkes på et tidspunkt ;)

Jeg kommer aldrig til at være opdrætter - jeg kommer ikke til at finde nogle der er gode nok til mine hvalpe ha ha ha ha ;)

 

Som opdrætter er jeg meget ambitiøs, men som hundeejer ret gennemsnitlig, så jeg ved, at der er mange mennesker, der kan give mine hvalpe et fantastisk liv ;-)

og så synes jeg det er et enormt privilegie at få lov til at sprede så megen glæde, som man gør, når et kuld hvalpe sendes ud i nye hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt nye billeder af tigerdyrene, som nu er 3½ uge gamle.

Vi har haft dejligt sommervejr de seneste par dage, så det har været oplagt at præsentere de små for lidt af den store verden (haven). Xingu vores gravhund har også fået lov til at være sammen med de små ude.

Jeg har hidtil holdt hende på afstand, da hun er ekstremt glad for hvalpe og ikke bleg for at stjæle dem, men nu er de små så store, at de godt ved, hvor de hører til ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]133773[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133780[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133779[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133778[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133777[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133776[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133775[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133774[/ATTACH]

 

Mangler ord :-). De er mere end nuttede både Mor/hvalpe samt gravhund. :hjerte:

Flotte billeder i øvrigt allesammen.

 

Aner ikke hvorfor at billederne er lagt som vedhæftet og ikke som små billeder lige som de andres ?? :hmm:

Redigeret af Crazywolf
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...