Hop til indhold

Stresset "problemhund" på weekend :D


Ida Kristine
 Share

Recommended Posts

Jeg har skrevet lidt i dette underforum om Figo som jo har haft en del stressproblemer som har resulteret i bidepisoder og overdreven gøen, så nu ville jeg lige opdatere.

 

I sommers øvede vi nogle af jeres rigtig gode forslag - eksempelvis korte perioder hvor andre tog Figo på tur (modsat de lange pasningsdage vi tidligere havde), ting som han kun har sammen med andre for at skabe bånd osv.

 

Igår aftes hentede mine forældre så Figo og skal have ham hele weekenden (hvis alt går vel!). Han var forståeligt nok oppe og køre og temmelig forvirret over at jeg ikke var med (det er to år siden han er blevet passet alene uden mig), men han har ikke bidt og han har sovet godt!

 

Min mor mener at han savner mig, men han både spiser, leger og sover så helt gal er den nok ikke ;-) Og så elsker han at sidde og hænge hos min far :hjerte:

 

Der har været to episoder på middagsturen, hvor han har fået kørt sig lidt op og skal til at nappe, men min far kunne nemt snakke ham til ro og så fortsatte de som om intet var hændt.

 

Tilbage sidder så stakkels mig som saaaavner ham, men heldigvis er jeg på vej på weekend med venner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så skønt. Han er dog ikke helt rolig - han stresser lidt over at mangle mig fortæller de, men han kan også hygge, lege, gå lange ture, spise godt og sove roligt så mere havde jeg ikke troet på. Det havde nok været lidt utopi at tro på at han ikke ville være en smule påvirket, men måske hen ad vejen hvis det bliver mere naturligt at være der uden mor :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Figo skal passes igen om 14 dage hos mine forældre mens jeg er på faglig weekend med min fagforening. Jeg tilbød at tage med derop til dem om fredagen, da jeg først skulle være på Fyn lørdag formiddag, men næh nej de vil da bare hente ham fredag eftermiddag hos mig i København... fornemmer man at man er ved at blive kørt ud på et sidespor :???::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...