Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Ha ha jamen du vidste jo, at du nok måtte se langt efter at få en mindre whippet denne gang ;-) Nu varer det heller ikke alt for lang tid før vi kigger ned :-)

 

Holder hun den vækst, som hun har nu, bliver hun som Ghini og det er helt fint med mig :-)

 

I skal være velkomne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøøv! Jeg vil også bo i Jylland, så vi kan besøge Bassos søskende! :megaked:

 

Det er ellers nogle fine små nips, I har. Basso var på vægten hos dyrlægen i lørdags; han var oppe på 7,1 kg, det store skrummel :mrgreen:

 

Jamen du er så simpelthen bare nødt til at flytte til Nordjylland.... Længere er den ikke:klap:Jamen Basso er jo også skrumlet i kulldet, så det undrer mig jo ikke. Min Ayla er vist lige lidt større end hans, men tror ikke der er meget der skiller dem ad. Og nu har jeg bestilt jumper i XS2 og i S1, så burde hun da for pokker være dækket ind her indtil foråret. Jeg købte det samme regndækken som dig i S1, men hun kommer til at svømme i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du er så simpelthen bare nødt til at flytte til Nordjylland.... Længere er den ikke:klap:Jamen Basso er jo også skrumlet i kulldet, så det undrer mig jo ikke. Min Ayla er vist lige lidt større end hans, men tror ikke der er meget der skiller dem ad. Og nu har jeg bestilt jumper i XS2 og i S1, så burde hun da for pokker være dækket ind her indtil foråret. Jeg købte det samme regndækken som dig i S1, men hun kommer til at svømme i det.

 

Jamen, jeg kunne sagtens bo i Nordjylland - jeg mangler bare lige et job, så jeg kan betale hundemaden :mrgreen:

 

Regndækkenet i S1 er temmeligt stort, så der går nok lige et par dage, før Ayla kan passe det uden brug af gaffatape :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, jeg kunne sagtens bo i Nordjylland - jeg mangler bare lige et job, så jeg kan betale hundemaden :mrgreen:

 

Regndækkenet i S1 er temmeligt stort, så der går nok lige et par dage, før Ayla kan passe det uden brug af gaffatape :blink:

 

Så er det da bare med at søge jobs:mrgreen: Jeg vil gerne bidrage med at være sponsor af okseører til alle vapserne.

Jah, jeg tænkte det nok, men synes ikke jeg kunne finde nogen der duede i en mindre størrelse, det jeg gerne ville have haft fås kun i S2, så må nemlig i gang med gaffatape osv;-) Men shit det går stærkt nu med at de vokser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det da bare med at søge jobs:mrgreen: Jeg vil gerne bidrage med at være sponsor af okseører til alle vapserne.

Jah, jeg tænkte det nok, men synes ikke jeg kunne finde nogen der duede i en mindre størrelse, det jeg gerne ville have haft fås kun i S2, så må nemlig i gang med gaffatape osv;-) Men shit det går stærkt nu med at de vokser.

 

Jeg er egentlig ret glad for at bo, hvor jeg bor, men jeg vil faktisk gerne tilbage til Jylland, så jeg burde jo egentlig kaste mig ud i jobsøgningen. Jeg ved bare ikke præcis hvor i Jylland, og logistikken med hensyn til hussalg og jobskifte med 3 hunde i "baggagen" virker ret uoverskuelig :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er egentlig ret glad for at bo, hvor jeg bor, men jeg vil faktisk gerne tilbage til Jylland, så jeg burde jo egentlig kaste mig ud i jobsøgningen. Jeg ved bare ikke præcis hvor i Jylland, og logistikken med hensyn til hussalg og jobskifte med 3 hunde i "baggagen" virker ret uoverskuelig :vedikke:

 

Hvor, er jo altså nemt: NORDJYLLAND!!!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor, er jo altså nemt: NORDJYLLAND!!!!! :mrgreen:

 

OG @Eva pasningsmuligheder!!!!!!! TO søskende tæt på og kun knap 2 timers kørsel væk fra Kirsten, moar, halvsøster og søster. her i det westlige Nordjylland er der billige boliger og helt fantastiske skove og strande..... Lokke lokke lokke lokke

 

Ingles opdrætter bor faktisk også i Nordjylland, så det lyder jo helt perfekt, men kan I slå denne her udsigt 500 meter fra hoveddøren?

 

IMG_7550.jpg

 

Og helt seriøst: Hvordan er jobmulighederne for en halvstuderet og halvgammel civiløkonom på de kanter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingles opdrætter bor faktisk også i Nordjylland, så det lyder jo helt perfekt, men kan I slå denne her udsigt 500 meter fra hoveddøren?

 

[ATTACH=CONFIG]134522[/ATTACH]

 

Og helt seriøst: Hvordan er jobmulighederne for en halvstuderet og halvgammel civiløkonom på de kanter?

 

Udsigten kan jeg sagten klare :-) Men må nok ærligt sige at jobmulighederne aner jeg intet om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Udsigten kan jeg sagten klare :-) Men må nok ærligt sige at jobmulighederne aner jeg intet om.

 

Uhh... Jeg gad dæleme godt bo i Nordjylland. Jeg er ret glad for at bo, hvor "det er mørkt, når det er mørkt", og jeg har helt sikkert en strålende fremtid som landsbytosse :klap:

 

Jeg må nok i gang med at snuse på jobportaler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh... Jeg gad dæleme godt bo i Nordjylland. Jeg er ret glad for at bo, hvor "det er mørkt, når det er mørkt", og jeg har helt sikkert en strålende fremtid som landsbytosse :klap:

 

Jeg må nok i gang med at snuse på jobportaler.

 

Det synes jeg alvorlig talt lyder som en god idé :-) Søde og rare hundemennesker kan man altid bruge flere af :-) Og her er virkelig lækkert i Nordjylland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh... Jeg gad dæleme godt bo i Nordjylland. Jeg er ret glad for at bo, hvor "det er mørkt, når det er mørkt", og jeg har helt sikkert en strålende fremtid som landsbytosse :klap:

 

Jeg må nok i gang med at snuse på jobportaler.

 

Jah, du må se at flytte til Jylland :-) Jeg har nu stadig planer om, at tage Bianchi med en tur til Sjælland i november, skal bare have fundet ud af med Vibeke, hvornår det passer hende. Basso skal da ikke snydes for søskendeleg ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jah, du må se at flytte til Jylland :-) Jeg har nu stadig planer om, at tage Bianchi med en tur til Sjælland i november, skal bare have fundet ud af med Vibeke, hvornår det passer hende. Basso skal da ikke snydes for søskendeleg ;-)

 

Basso glæder sig allerede til at vise Bianchi alle de gode steder :banan:

 

Og jeg har en fremragende undskyldning for at tage en fridag, så advar mig endelig i god tid :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det grå efterårsvejr giver altså udfordringer på fotofronten. Mit kamera skal helst have solskin. Men lidt er det da blevet til.

 

En kasse med avispapir og et par gemte godbidder er bare skide sjovt.

IMG_7945.jpg

 

Endnu en udgravning er i gang.

IMG_7994.jpg

 

IMG_8004.jpg

 

Man kan ikke rigtig forstå hvorfor den franske bulldog, inde ved siden af, altid står og gør.

IMG_8008.jpg

 

Det kan godt være den er lige så stor som mig, men jeg kan sagtens slæbe dem rundt omkring.

IMG_8021.jpg

 

Når det går stærkt, så ligger man næsten ned i svingene.

IMG_8061.jpg

 

IMG_8086.jpg

 

IMG_8092.jpg

 

IMG_8115.jpg

 

IMG_8125.jpg

 

IMG_8138.jpg

 

IMG_8184.jpg

 

 

Ellers går alt stadig så godt. Jeg er blevet hærdet ret så heftigt af Oliver, så jeg synes jo hun er så nem så nem. Alle mine bekymringer om hvorvidt jeg overhovedet kunne finde ud af at have en hund, er heldigvis på retur. Nu er det efterårsferie og det betyder turister i byen, før var det virkelig et kæmpe problem, men nu kan jeg jo bare være helt ligeglad. Det er en underlig følelse.

Hun har stadig ikke haft et eneste uheld indendørs og har et fantastisk sovehjerte. Jeg kan have hende med overalt og hun nyder livet. Hun elsker mennesker og synes andre hunde er skønne. Hun kan lige være lidt forsigtig, men tør hurtigt op når hun finder ud af hvor søde de er.

Hvalpetræning går rigtig godt, vi tåger rundt og tilbringer det meste af tiden med at lege, kigge, og så lige lidt kontaktøvelser. Indkaldet er så højdepunktet ved træningen, for der finder moar yndlingsdummyen frem, og tjuhej hvor det går når hun kommer.

Vi har dage med sjove og spændende oplevelser, og dage hvor vi faktisk ikke forlader matriklen og bare hygger og lege-træner. Hjemmet ser noget morsomt ud, alle pynteting osv, bliver jævnligt flyttet længere og længere udenfor rækkevidde, og vægge og lister er smurt med vidundermidlet Stald Intakt fra Blue Horse, så dem holder hun sig langt fra. Hun vejer nu 6,4 kg, og det går bare så stærkt.

Alenehjemmetræningen går også stadig derudaf. Vi er vel oppe på knap 6 minutter nu, og hun klarer det bare så perfekt.

 

Min lille øjesten:hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare dejlig læsning!

 

Efter mareridtet med Oliver fortjener du virkelig en sød og nem hund så du kan få selvtilliden tilbage, og det lyder jo til at det går perfekt. Hvor er det godt at du fik hende! :5up:

 

Ja det går virkelig godt, og tusind tak for de søde ord :-) Jeg har nogle ting jeg stadig skal arbejde med, men Ayla hjælper mig faktisk rigtig meget. Og ja, det var simpelthen den bedste beslutning jeg kunne have taget :-)

Jeg savner Oliver, jeg kan næsten ikke holde ud at tænke på ham og hele det forløb vi var igennem. Jeg ved godt det var det rigtige at gøre for både ham og mig, og jeg ved godt det var en potentiel ret så farlig situation. Men han var jo min Oliver, og jeg så jo også hans gode sider, og det er det jeg savner meget. Skyldfølelse og dårlig samvittighed over min glæde over Ayla er der såmænd også en del af. Men alt sammen er jo ganske naturligt og forventeligt.

 

Så nu må man se fremad. Sammen med Ayla:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...