Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Er kun en aaanelse misundelig på @pivpiv der får mulighed for nusning! :fornaermet:

 

Jeg er ikke spor misundelig, jeg har min egen :lol: Til gengæld nyder jeg alle de skønne billeder og beretninger om Ayla, hvor er det bare fantastisk at kunne følge hende:lun:

 

22092016 (16).jpg

22092016 (28).jpg

22092016 (35).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke spor misundelig, jeg har min egen :lol: Til gengæld nyder jeg alle de skønne billeder og beretninger om Ayla, hvor er det bare fantastisk at kunne følge hende:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]134233[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134231[/ATTACH]

 

Og du har voksne også. Stadig snyd. Hvor stor er hun i forhold til gravhund nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

@Niels M Så må du jo komme på ferie i det nordjyske ;-)

@pivpiv Det kan godt være du ændre mening, når du oplever hende på slap line :-D

@Kirsten H Hold nu op nogle gode billeder:-) Hun ser ud til at nyde at være den eneste hvalp i huset :-) Men du slipper nu ikke for os, kommer snart på besøg.

 

Vi har faktisk en plan om jydeland i efterårsferien (uge 42), hvis bilen arter sig. Der er div. lamper der lyser så den skal en tur på værksted... :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bisserne er klar til i kommer kan du tro :mrgreen:

 

Oooooooog billeder. For fanden hvor bliver i trætte af mig:oops:

 

Det her viser tydeligt hvad jeg har med at gøre. "Seeeee hvor sød og uskyldig jeg er":engel:

[ATTACH=CONFIG]134225[/ATTACH]

 

1 sekund senere: "ROOOOCK AAAANNND ROOOOLLLLL"

[ATTACH=CONFIG]134226[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]134227[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134228[/ATTACH]

 

Jeg kan også bare ligge og se gudesmuk ud:lun:

[ATTACH=CONFIG]134229[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134230[/ATTACH]

 

Mange billeder er godt, syntes personligt at hvalpe tiden er for kort, de vokser så stærkt og man kan aldrig få billeder nok. .

De er virkelig lækker alle hvalpene - Det er et kuld der gør en glad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke spor misundelig, jeg har min egen :lol: Til gengæld nyder jeg alle de skønne billeder og beretninger om Ayla, hvor er det bare fantastisk at kunne følge hende:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]134233[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134231[/ATTACH]

 

Og kirsten snyder jo - Hun har jo nogen til at opdrage på hvalpen :-) Men hun er godt nok også smuk og charmerende.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

@Niels M Så må du jo komme på ferie i det nordjyske ;-)

@pivpiv Det kan godt være du ændre mening, når du oplever hende på slap line :-D

@Kirsten H Hold nu op nogle gode billeder:-) Hun ser ud til at nyde at være den eneste hvalp i huset :-) Men du slipper nu ikke for os, kommer snart på besøg.

 

Hun er så småt ved at finde sig til rette som eneste baby og nu gider både Cala og Ghini også at lege med hende. I er altid velkomne det ved du :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-) Ja, jeg skal bare læne mig tilbage og nyde (næsten) ;-)

 

Du får lige et par billeder af uhyret sammen med gravbassen, de er fra i forgårs. Hun er lidt højere, men Xingu vejer stadig mest.

[ATTACH=CONFIG]134237[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134236[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134234[/ATTACH]

 

Åh stadig ikke så stor endnu. Meget tålmodig tante.

Link til indlæg
Del på andre sites

@Crazywolf Ja det går så sindssygt hurtig, at man virkelig skal nyde det:-) Og det er nemlig et super lækkert kuld:-)

@Kirsten H Tænk, jeg synes allerede jeg kan se Bianchi er vokset på de billeder. Men godt de gider lege lidt med hende :-)

Det ER lnemmere når man har en eller flere voksne hunde, sådan er det. Men jeg synes ikke det betyder at man ikke selv skal gøre noget, det er sgu stadig et stort job man skal igang med, med sådan en bette en.

 

Måske jeg bøjer mig og får endnu en whippet om en 5 år, så kan jeg nyde at have en voksen til at hjælpe lidt til :-)

 

Så har fam. Pivpiv været her. Håber ikke de har for mange ridser :-D Og tusind tak for alle de fine dejlige gaver :-D Lige minus de lyserøde plastre:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi fik ikke ridser nok til at være skræmt væk.

kæft hvor er hun lækker og sød og hviler sådan i sig selv.

vil aldrig glemme den lille optimist der mente hun kunne flytte øglen ved at hive i pegefingrene.

du sagde selv at du fik brug for plaster ha ha ha. så tør øjnene og tag en kiks, der er rigeligt ha ha ha

Vi kommer gerne igen en anden gang!!! @Niels du kan med god grund være misundelig, shit en lille lækker hund!!

Link til indlæg
Del på andre sites

@Crazywolf Ja det går så sindssygt hurtig, at man virkelig skal nyde det:-) Og det er nemlig et super lækkert kuld:-)

@Kirsten H Tænk, jeg synes allerede jeg kan se Bianchi er vokset på de billeder. Men godt de gider lege lidt med hende :-)

Det ER lnemmere når man har en eller flere voksne hunde, sådan er det. Men jeg synes ikke det betyder at man ikke selv skal gøre noget, det er sgu stadig et stort job man skal igang med, med sådan en bette en.

 

Måske jeg bøjer mig og får endnu en whippet om en 5 år, så kan jeg nyde at have en voksen til at hjælpe lidt til :-)

 

Så har fam. Pivpiv været her. Håber ikke de har for mange ridser :-D Og tusind tak for alle de fine dejlige gaver :-D Lige minus de lyserøde plastre:roll:

 

Det er et stort arbejde, men jeg ved at jeg får meget foræret af de store + at Bianchi ikke har skullet skifte miljø. Jeg har det nemmere end i andre.

 

Jeg glæder mig til at se de lyserøde plastre i brug, måske på en næserift (og altså ikke på Aylas næse) :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi @pivpiv jamen selvfølgelig kunne hun da flytte ham. Er så glad for i mødte hende, og at jeg endelig fik mødt din mand. I er sådan en skøn familie og i er velkomne til enhver tid. Skal lige se om jeg kan få taget et billede af den lille bitte godbidsspand i forhold til Ayla i morgen :-D

Og de plastre skal nok komme i brug:roll:

@Kirsten H Der kommer ingen billeder af mig med de plastre på :-D :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi @pivpiv jamen selvfølgelig kunne hun da flytte ham. Er så glad for i mødte hende, og at jeg endelig fik mødt din mand. I er sådan en skøn familie og i er velkomne til enhver tid. Skal lige se om jeg kan få taget et billede af den lille bitte godbidsspand i forhold til Ayla i morgen :-D

Og de plastre skal nok komme i brug:roll:

@Kirsten H Der kommer ingen billeder af mig med de plastre på :-D :-D

 

Det kan du simpelthen ikke være bekendt, her sidder jeg og håber på et godt grin, jeg ved jo, hvor glad du er for lyserødt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk at kiks og papkasser kan være den perfekte gave ;)

 

Vi har fået alt for få ridser, vi er jo virkelig nød til at komme igen:lun:

 

Jeg er imponeret over så lille, mild og viljefast og lækker. Slet ikke hvad jeg forventede, men jeg er kun positivt overrasket.

 

Du kommer til at give spandevis af kaffe der skal indtages alt imens Ayla bider i hendes ynglingsgæstebidedimser ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...