Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Hvor er de gode @pivpiv Jeg har en dødtræt hvalp efter den oplevelse:mrgreen: Sikke de hyggede sig.

 

hyyyyyyyylede hun? Her er Luna også gået kold. Det er vist hårdt at logre sådan og samtidigt undre sig over den lille fis og være lidt pinlig berørt over hvor hvalpelig hun er - det er jo MAAANGE år siden Luna bed i sko og gravede i bed ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

hyyyyyyyylede hun? Her er Luna også gået kold. Det er vist hårdt at logre sådan og samtidigt undre sig over den lille fis og være lidt pinlig berørt over hvor hvalpelig hun er - det er jo MAAANGE år siden Luna bed i sko og gravede i bed ;)

 

Hun sagde "Hyyyyyyyyyyyyyyyyyllllll, jeg skal tiiiiiiiiiiiiiiiiissssZZZZzzzzzzzzzzzzzzz" og så boblede hun hele vejen hjem:-) Synes bare Luna var så sød ved hende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt fra mobilen, skal lige se om jeg har noget der ikke er sløret på alm kamera.

Sødeste lille ayla og Luna skal nok blive venner.

Nåå ja og lige et billede af tyven Ayla, hun går selv i min lomme og stjæler godbidder, lille orm!

 

Sikke en masse herlige billeder, både her og længere nede i tråden. De to skal nok blive fine venner :-)

 

Den lille tyv har haft en god læremester. Hendes mor stjæler også fra både lommer og tasker, lynlås ingen hindring, dem lyner hun bare op. Endnu et whippet særpræg, de elsker at stjæle, både for at spise, undersøge og nogle gange bare fordi man kan ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en masse herlige billeder, både her og længere nede i tråden. De to skal nok blive fine venner :-)

 

Den lille tyv har haft en god læremester. Hendes mor stjæler også fra både lommer og tasker, lynlås ingen hindring, dem lyner hun bare op. Endnu et whippet særpræg, de elsker at stjæle, både for at spise, undersøge og nogle gange bare fordi man kan ;-)

 

Jeg synes det er så charmerende :-D Hun elsker når jeg sætter mig på knæ for så er der fri adgang til godbidstasken, den passer perfekt i størrelsen til fx whippetsnude. Meeen Luna skulle da også lige prøve ;-)

 

Jeg vil også kalde dem for evige opportunister. Ayla kom da slæbende med et ikea gulvtæppe gennem huset for lidt siden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

... Jeg vil også kalde dem for evige opportunister. Ayla kom da slæbende med et ikea gulvtæppe gennem huset for lidt siden :-D

 

Jeg kan se det for mig! :klap:

Det er simpelthen en fest at have whippethvalp i huset :banan: Bassos "brødre" er i hvert fald godt trætte :blink:

 

Et par af de andre hundeejere på hvalpeholdet ser dog ud til at være ret godt tilfredse med, at de ikke skal have Basso med hjem. Sidst havde træneren stillet et "ualmindeligt grimt barn" frem, og vi skulle hilse på "ham" efter tur. De fleste af hvalpene var noget beklemte ved situationen, men selvfølgelig ikke Basso Bøllefrø, som end ikke lod sig gå på af, at hans moar var ved at gå i panik ved synet af en gigantisk gedehams, som havde forelsket sig i "barnet" :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se det for mig! :klap:

Det er simpelthen en fest at have whippethvalp i huset :banan: Bassos "brødre" er i hvert fald godt trætte :blink:

 

Et par af de andre hundeejere på hvalpeholdet ser dog ud til at være ret godt tilfredse med, at de ikke skal have Basso med hjem. Sidst havde træneren stillet et "ualmindeligt grimt barn" frem, og vi skulle hilse på "ham" efter tur. De fleste af hvalpene var noget beklemte ved situationen, men selvfølgelig ikke Basso Bøllefrø, som end ikke lod sig gå på af, at hans moar var ved at gå i panik ved synet af en gigantisk gedehams, som havde forelsket sig i "barnet" :klap:

 

Ja det er godt nok festen over alle fester med de små i huset, jeg hyler bogstaveligt af grin mange gange om dagen :-D Og den der dødsforagt giver godt nok lidt krydderi til hverdagen. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har grebet Ayla i luften, midt i et af hendes "jeg hopper nuuuuuu" anfald :-D

 

Sidder og sprutter af grin over Basso, den lækre dreng. Han lyder intet mindre end fantastisk:-) Men øhm kan jo sleeeet ikke huske hvordan han ser ud, så du må hellere lige lægge nogle billeder herind ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er godt nok festen over alle fester med de små i huset, jeg hyler bogstaveligt af grin mange gange om dagen :-D Og den der dødsforagt giver godt nok lidt krydderi til hverdagen. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har grebet Ayla i luften, midt i et af hendes "jeg hopper nuuuuuu" anfald :-D

 

Sidder og sprutter af grin over Basso, den lækre dreng. Han lyder intet mindre end fantastisk:-) Men øhm kan jo sleeeet ikke huske hvordan han ser ud, så du må hellere lige lægge nogle billeder herind ;-)

 

Desværre fik jeg ikke taget billeder, da banditten i går slæbte en 16 kilo tung IKEA-kasse gennem stuen, så du må nøjes med et par billeder fra dagens tur på marken, hvor Basso lige skulle vise sine "brødre", hvordan man løber stærkt :klap:

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre fik jeg ikke taget billeder, da banditten i går slæbte en 16 kilo tung IKEA-kasse gennem stuen, så du må nøjes med et par billeder fra dagens tur på marken, hvor Basso lige skulle vise sine "brødre", hvordan man løber stærkt :klap:

 

[ATTACH=CONFIG]134377[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134376[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134375[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134374[/ATTACH]

 

Årh hvor er han skøn. Og Gustav og Ingle er altså også nogen jeg gerne ville nusse med. Skøn lille flok du har dig der:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det altså bare festligt. Jeg vidste ikke at der var så meget krudt på whippet hvalpe. Og at de som så små har så meget løbe lyst.

 

Vil man godt kunne have sådan en i en mindre bolig med lille have?

Hvis man går ture hvor der kan løbes selvfølgelig.

 

Ja uden problemer :-) Jeg bor på 76 kvm og med en ikke særlig stor have. Selvom huset var mindre ville jeg stadig kunne have hende. Så længe man har mulighed for at lade dem løbe andre steder :-) Kirsten siger at de forbrænder 80% af deres livs energi på de første par år :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja uden problemer :-) Jeg bor på 76 kvm og med en ikke særlig stor have. Selvom huset var mindre ville jeg stadig kunne have hende. Så længe man har mulighed for at lade dem løbe andre steder :-) Kirsten siger at de forbrænder 80% af deres livs energi på de første par år :-D

 

Ok, for min skyld måtte der godt være knald på længe. Sheila fik løbe flip til hun var 13 og fysikken nægtede hende at fortsætte. Hendes hovedtilsistadig gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det altså bare festligt. Jeg vidste ikke at der var så meget krudt på whippet hvalpe. Og at de som så små har så meget løbe lyst.

 

Vil man godt kunne have sådan en i en mindre bolig med lille have?

Hvis man går ture hvor der kan løbes selvfølgelig.

 

Løbelyst? De er jo nærmest født til det :blink: Basso præsterede at løbe en 5 måneder gammel Islandsk Fårehund træt for en uge siden :mrgreen:

 

Indendørs kræver en whippet vel egentlig bare en stor blød sofa. Jeg bor på 89 kvm fordelt på to etager, og hundene har kun adgang til stueetagen, og grunden er på 98 kvm, så både for- og baghave er på størrelse med andre menneskers terrasser, og det går fint med to store aktive modeller og en whippethvalp. Til gengæld bor jeg lige i nærheden af nogle store fritløbsarealer, hvor bæsterne kan få brændt krudtet af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er han skøn. Og Gustav og Ingle er altså også nogen jeg gerne ville nusse med. Skøn lille flok du har dig der:-)

 

Flokken er lidt af en "rodebutik", men vi hygger os vældigt :-D

 

Gustav er en helt fantastisk nusse-hund, som gerne krammer og tungekysser med de fleste. Ingle nusser kun med de få udvalgte - når han altså gider :blink:

 

Basso er værre puttegøj lige som Ayla :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indendørs kræver en whippet vel egentlig bare en stor blød sofa.

 

Én sofa??? :-D:-D

For ikke at forglemme de bløde tæpper der kommer til at hærge hjemmet. Jeg ryster på hovedet hver gang jeg reder seng om aftenen. For at hun ikke bodyslammer mit hovede eller lægger sig oven på mig, har Ayla sin egen hovedpude, en tynd dyne lignende tingest og så et ultra blødt tæppe. Og det hele skal jo også arrangeres efter tøsens hoved. Når hun så kommer op i sengen skal de puttes omkring hende ellers får jeg en kold snude lige i øjet. Og stadig vågner jeg op om natten ved at hun har hugget noget af min dyne. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Én sofa??? :-D:-D

For ikke at forglemme de bløde tæpper der kommer til at hærge hjemmet. Jeg ryster på hovedet hver gang jeg reder seng om aftenen. For at hun ikke bodyslammer mit hovede eller lægger sig oven på mig, har Ayla sin egen hovedpude, en tynd dyne lignende tingest og så et ultra blødt tæppe. Og det hele skal jo også arrangeres efter tøsens hoved. Når hun så kommer op i sengen skal de puttes omkring hende ellers får jeg en kold snude lige i øjet. Og stadig vågner jeg op om natten ved at hun har hugget noget af min dyne. :-D

 

Ja, måske man skulle anskaffe et større lager af fleectæpper? Jeg fandt nogle i IKEA i går til 9 kr. stykket, og jeg burde nok have købt en ordentlig sending. Noget siger mig, at vi nok skal få brug for dem :lun:

 

Basso har sjovt nok også egen hovedpude og en pæn bunke tæpper. Faktisk er jeg lidt glad for, at Ingle ikke gider sove i sengen, for med alt det udstyr kan jeg altså ikke finde plads til mere end to hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...