Hop til indhold

sitrer.


Cindoe
 Share

Recommended Posts

Dyrlægen har ringet. Bailey ligger til opvågning. Hun har været lidt utryg. Ja, men hun kan ikke lide og være der. Og slet ikke alene. Jeg henter hende når de siger hun er klar. Bette pus.

 

Hun ser rigtig fin ud taget hendes alder i betragtning. Fedt! Men hendes ledskåle, var lidt skidt. (mener jeg hun kaldte det) hun ringede selvfølgelig da jeg var ude at gå med den anden hund.

 

Så vi skulle tale om foder. Hun får allerede j/d og olie.

Så skal vi have smertestillende hjemme. Overveje om hun skal have kogle gigt sprøjter. Hvis det hjælper så ja, det skal hun.

Og så talte dyrlægen faktisk også om massage som nævnt i denne tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrlægen har ringet. Bailey ligger til opvågning. Hun har været lidt utryg. Ja, men hun kan ikke lide og være der. Og slet ikke alene. Jeg henter hende når de siger hun er klar. Bette pus.

 

Hun ser rigtig fin ud taget hendes alder i betragtning. Fedt! Men hendes ledskåle, var lidt skidt. (mener jeg hun kaldte det) hun ringede selvfølgelig da jeg var ude at gå med den anden hund.

 

Så vi skulle tale om foder. Hun får allerede j/d og olie.

Så skal vi have smertestillende hjemme. Overveje om hun skal have kogle gigt sprøjter. Hvis det hjælper så ja, det skal hun.

Og så talte dyrlægen faktisk også om massage som nævnt i denne tråd.

 

"kogle gigt?" Øh.. er der smuttet et n ? :hmm:

 

...de sprøjter, er det cartrophen?

Silke fik 4 sprøjter på 4 uger da hun var omkring 9 år. Og hun blev smertefri i 2 år.

 

Hun må desværre ikke få sprøjtetne mere, fordi hun er allergiker og også reagerer på sprøjterne.

 

--- men silke er altså 14 år og fylder 15 til april. Så vi klarer os nok med smertestillende piller i hendes sidste tid. Selv om hun har lovet at leve evigt... :hjerte:

Hun går pænt lange ture i skoven hver dag, trods hendes høje alder.. Hun sover meget. Men det gjorde hun også før hun fik pillerne..

 

.....men stort tillykke med at der ikke var nogen slemme overraskelser på billederne! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hahah. Ja. Der er smuttet et n. Ikke altid nemt på iPhone. Ja det er de sprøjter. Skal lige være sikker på vi kan komme på det tidsinterval i de fire uger. Skal gå ml. 5-7 dage pr sprøjte.

 

Rart at høre positivt om dem.

 

En af mine faste kunder får cartrophen i faste intervaller. Sammen med massage er det medvirkende til at hun ikke er på smertestillende.

 

Det lyder som en rigtig god plan - og ja du siger bare til hvis du vil prøve massage til hende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...