ANGI Skrevet Januar 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2017 Nogen der har gode ideer til belønningslegetøj til kast/trækkeleg? Elastik/bungee er er hit, bolde har i sig selv ingen interesse, men er ok til at give vægt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 17, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2017 rusker i ægte kaninskind, med elastik i håndtaget, er et hit hos min colliespaniel! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 17, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2017 Terkel har en yndlingsbold, jeg har så købt et "elastikhåndtag" som jeg nogle gange sætter i bolden, andre gange kaster jeg den bare. Bolden er à la denne her, men den er oval og noget kraftigere. Eller, den har "mere gummi mellem hullerne", hvis man kan beskrive det sådan! Jeg har også gjort det samme med de her andre netbolde, men jeg synes de går for nemt i stykker (selv de dyre). Jeg synes det fungerer bedst for mig med en mindre bold, da jeg vil kunne ha' dem i lommen, og de skal være nemme og hurtige at hive ud af lommen også. Der synes jeg den lille ovale fungere super, og heldigvis er Terkel også virkelig glad for den. Ellers bruger jeg jo rigtig meget div. trækkesnore, men dem ved jeg du laver selv (Terkel elsker sine, tak! :kys:) http://dalumdyrehandel.dk/shop/super-roller-gummi-2198p.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Januar 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2017 PP har du et link? Tak Korvis - jeg bruger dem ikke selv så tit mere. De der netbolde har i fire forskellige størrelser og versioner og han er så ligeglad som han overhovedet kan være. Bøffel / bison er det der er i højeste kurs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Januar 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2017 Han skal da have et af mine hjemmestrikkede kaninskind+fleecetov. Skindet er garvet med salt og helt ugiftigt og kaninerne har haft et dejligt liv med masser af plads hos mig. Der er dog noget leveringstid, da jeg først lige skal have garvet en bunke nye skind :blink: Ellers er jeg tosset med KeHu og tugg-e-nuff og det er mine hunde også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2017 Jeg er glad for Ke-Hu, Tugg-e-nuff og det fra Clean Run. Ellers er jeg super glad for chuckits bolde og de bløde bolde fra Planet Dog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Januar 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2017 Randi: det lyder spændende, du må sige til når du er leveringsdygtig 🙂 Siri køber du direkte fra Clean Run eller hvor? Genuine dog gear laver også noget lækkert, syntes generelt ikke at jeg kan finde steder der forhandler andet end meget få ting af deres sortiment Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Januar 20, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2017 Så må jeg hellere i gang med at garve, har vist 12-15 skind i fryseren og slagter et par kaniner mere i weekenden :hmm::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 21, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2017 Jeg køber direkte fra Clean Run nogle gange (men der er risiko for told og moms), men Dalum Dyrehandel har også noget. Jeg er i øvrigt også meget glad for mine bolde (sådan en slags "flade" fodbolde) fra Klin hundesport. De er dyre, men virkelig virkelig lækre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Januar 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2017 Takker 😁 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 22, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2017 jeg tror mine er fra tugg ee nuff Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Joshua Besvaret Marts 2, 2018 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2018 Jeg har købt nogle ting til min hund herinde? http://www.dyre-handel.dk/produkt-kategori/alle/hund/hundelegetoej/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts