Nicolai & Rex Skrevet Februar 22, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2017 Hejsa, Rex og jeg er nye her så vi vil gerne sige "Hej" Og så vil jeg gerne spørge om det kan være rigtigt at man kan træde Hundehår op i foden? Det har ikke før været et problem, men de sidste dage har min kone kunnet pille 4 -5 hår ud af min hæl. Andre med den erfaring? mvh Rex og Nicolai Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 22, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2017 Velkommen til. Ja hundehår i foden kan man sagtens få og det gør pokkers ondt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 22, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2017 Velkommen til og ja har det af og til i hælen og det gør ret ondt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nicolai & Rex Besvaret Februar 23, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2017 Okay, takker for svar, Jeg blev bare noget overrasket. Går ud fra man ikke kan gøre andet end at støvsuge eller ta slippers på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 23, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2017 Jeps, det kan man sagtens Og det føles nøjagtig som en splint. Eller det gør labradorhår ihvertfald:-D Og velkommen til 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nicolai & Rex Besvaret Februar 23, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2017 Det er præcis en labrador vi har og Jeps det føles som en splint. Vi må bare blive bedre til at feje og støvsuge Og tak for jeres svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Februar 23, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2017 velkommen til og hvis det er muligt vil vi gerne se et billede af smuksakken - der kan være problemer med at uploade billeder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nicolai & Rex Besvaret Februar 23, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2017 Jeg ville også meget gerne vise ham frem men jeg kan ikke finde ud af at uploade et billede 🙈 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts