Hop til indhold

Fra Misja til Milo


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Jeg meldte mig ind her i 2008, det er snart 10 år siden! :ph34r: De sidste par år har jeg været mest off herinde og på andre hundefora, Facebook tog over, Misja var gammel og selv-kørerne og jeg trængte nok bare til luft forandring efter at være "fastligger" herinde og på HG igennem rigtig mange år :D

 

Misja døde pludseligt sidste år i januar, mange ting er sket siden, bland andet er Milo kommet til. En lille bølle-fis i form af en JRT og med hans små tykke korte ben, ræser han rundt både i mit hjerte og hen over gulve, fortove og plæner :P Han er 15 måneder gammel nu, har lige "bestået" 1 års undersøgelse og Patella test. I morgen mandag skal han i hænderne på Tove Due og rettes op og ud, hvis der er brug for det og så skal han, om alt går vel, trænes op til de dag-lange vandre ture jeg sådan savner. Med fyldt rygsæk, fornuftigt fodtøj og hunden ved min side.

Min følgesvend igennem livet hedder nu Milo, mini, bølle, basse, bisse, Johan, Bobs, snuske, trunte, Misja, tusse og lille-mand....jo-joow, spoleret er han da allerede :mrsgreen:

20170526_153548.jpg

20170528_094912.jpg

20170518_114544.jpg

20170513_143418.jpg

Redigeret af KarinaG
Flere billeder
  • Like 11
Link til indlæg
Del på andre sites

9 minutter siden, korvis skrev:

Iiiihh, hvor dejligt at du er her igen!! Og søde Milo! :x Følger jer jo på FB, og han ser bare så dejlig ud. Og det føles dejligt helt ind i hjertet at du har fået en ny følgesvend der kan fylde skoene efter Misja. For det har jo været nogle store sko at fylde!

Taak Korvis 😊

Ja det har været store poter der skulle udfyldes, i takt med at han bliver ældre og stærk nok til at kunne komme med, fylder han dem mere og mere ud! 😊

Jeg er sikker på at Misja, Buster og Max kigger med og nikker bifaldende på mit valg af følgesvend, han er så helt rigtig for mig! 💖

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se dig herinde, selvom jeg selvfølgelig følger med på FB. 

Jeg var så glad for at se, at du fik MIlo for tabet af Mitte var et hårdt slag, det var tydeligt - også selvom hun jo var godt oppe i alderen. 

Sjovt at et af hans mange kaldenavne er Misja - jeg kalder stadig Scoop for Chase mange gange, især når vi er på besøg. Leah får også lige et Sadie med på vejen af og til og Greta kan vi også finde på at kalde Dini. :lol: 

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

På 29/5/2017 den 03:29 , Doberfan skrev:

Dejligt at se dig herinde, selvom jeg selvfølgelig følger med på FB. 

Jeg var så glad for at se, at du fik MIlo for tabet af Mitte var et hårdt slag, det var tydeligt - også selvom hun jo var godt oppe i alderen. 

Sjovt at et af hans mange kaldenavne er Misja - jeg kalder stadig Scoop for Chase mange gange, især når vi er på besøg. Leah får også lige et Sadie med på vejen af og til og Greta kan vi også finde på at kalde Dini.  

 

LooL dejligt at jeg ikke er den eneste der kommer til at smide et forkert navn afsted! 

Og mange tak skal du have, Ja det var et hårdt slag at miste hende så pludseligt, men godt for hende at tage afsted på den måde 😕

Redigeret af KarinaG
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...