Hop til indhold

Sælge hundeting


Siiigne88
 Share

Recommended Posts

Lige nu, pivpiv skrev:

okay. Så godt har jeg ikke sat mig ind i det - jeg har bare spurgt og fået at vide man ikke måtte sælge uden at betale for pladsen.

Hmm... Er det mon nye retningslinjer så? Jeg satte da noget op for 1 års tid siden, der var ingen problemer. Ved ikke om jeg kan finde siden nu, hvor der er lavet om på det hele...

Link til indlæg
Del på andre sites

8 minutter siden, Siiigne88 skrev:

Hvem skal jeg spørge? Vil ikke gøre nohet man ikke må. Men har en del ting, som ikke skal bruges mere, og tænkte andre måske kunne få brug for det. 

Sæt det bare til salg. Du kan max få at vide at de sletter det og den nye admin gør intet på siden

9 minutter siden, Niels M skrev:

Hmm... Er det mon nye retningslinjer så? Jeg satte da noget op for 1 års tid siden, der var ingen problemer. Ved ikke om jeg kan finde siden nu, hvor der er lavet om på det hele...

Pyt, jeg tror på dig.
Men må da hellere se om ikke jeg kan få sat lidt til salg så!

Link til indlæg
Del på andre sites

2 minutter siden, pivpiv skrev:

Sæt det bare til salg. Du kan max få at vide at de sletter det og den nye admin gør intet på siden

Pyt, jeg tror på dig.
Men må da hellere se om ikke jeg kan få sat lidt til salg så!

Der står hunde eller hundeartikler... Så støvler og jakke skal nok sniges ind et andet sted... 😉  

Link til indlæg
Del på andre sites

10 timer siden, pivpiv skrev:

okay. Så godt har jeg ikke sat mig ind i det - jeg har bare spurgt og fået at vide man ikke måtte sælge uden at betale for pladsen.

 

10 timer siden, Niels M skrev:

Hmm... Er det mon nye retningslinjer så? Jeg satte da noget op for 1 års tid siden, der var ingen problemer. Ved ikke om jeg kan finde siden nu, hvor der er lavet om på det hele...

Man må gerne sælge hunde og hundeartikler i annonceforum, og det har altid været gratis. Ikke-hunderelaterede ting skal man betale for at sælge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...