Siiigne88 Skrevet Juni 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2017 Må man sælge brugte hundeting herinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 5 timer siden, Siiigne88 skrev: Må man sælge brugte hundeting herinde? Jeps. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 1 time siden, Niels M skrev: Jeps. Faktisk må man ikke, men pt sker der vist ikke alverden ved det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 23 minutter siden, pivpiv skrev: Faktisk må man ikke, men pt sker der vist ikke alverden ved det Der er da annoncesiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 1 minut siden, Niels M skrev: Der er da annoncesiden. okay. Så godt har jeg ikke sat mig ind i det - jeg har bare spurgt og fået at vide man ikke måtte sælge uden at betale for pladsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 Lige nu, pivpiv skrev: okay. Så godt har jeg ikke sat mig ind i det - jeg har bare spurgt og fået at vide man ikke måtte sælge uden at betale for pladsen. Hmm... Er det mon nye retningslinjer så? Jeg satte da noget op for 1 års tid siden, der var ingen problemer. Ved ikke om jeg kan finde siden nu, hvor der er lavet om på det hele... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siiigne88 Besvaret Juni 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 Hvem skal jeg spørge? Vil ikke gøre nohet man ikke må. Men har en del ting, som ikke skal bruges mere, og tænkte andre måske kunne få brug for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 7 minutter siden, Siiigne88 skrev: Hvem skal jeg spørge? Vil ikke gøre nohet man ikke må. Men har en del ting, som ikke skal bruges mere, og tænkte andre måske kunne få brug for det. Fandt et link: https://www.hunde-forum.dk/forums/forum/forum/57-annonce-forum/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 8 minutter siden, Siiigne88 skrev: Hvem skal jeg spørge? Vil ikke gøre nohet man ikke må. Men har en del ting, som ikke skal bruges mere, og tænkte andre måske kunne få brug for det. Sæt det bare til salg. Du kan max få at vide at de sletter det og den nye admin gør intet på siden 9 minutter siden, Niels M skrev: Hmm... Er det mon nye retningslinjer så? Jeg satte da noget op for 1 års tid siden, der var ingen problemer. Ved ikke om jeg kan finde siden nu, hvor der er lavet om på det hele... Pyt, jeg tror på dig. Men må da hellere se om ikke jeg kan få sat lidt til salg så! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 2 minutter siden, pivpiv skrev: Sæt det bare til salg. Du kan max få at vide at de sletter det og den nye admin gør intet på siden Pyt, jeg tror på dig. Men må da hellere se om ikke jeg kan få sat lidt til salg så! Der står hunde eller hundeartikler... Så støvler og jakke skal nok sniges ind et andet sted... 😉 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juni 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2017 1 minut siden, Niels M skrev: Der står hunde eller hundeartikler... Så støvler og jakke skal nok sniges ind et andet sted... 😉 admin opdager intet ha ha ha meeeen har da også en kong og lidt snor og hvad ellers jeg har i gemmerne 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siiigne88 Besvaret Juni 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2017 Haha. Vidste ikke der var kommet ny admin. Tak for svar. Det kommer på senere i dag 👍 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 27, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2017 10 timer siden, pivpiv skrev: okay. Så godt har jeg ikke sat mig ind i det - jeg har bare spurgt og fået at vide man ikke måtte sælge uden at betale for pladsen. 10 timer siden, Niels M skrev: Hmm... Er det mon nye retningslinjer så? Jeg satte da noget op for 1 års tid siden, der var ingen problemer. Ved ikke om jeg kan finde siden nu, hvor der er lavet om på det hele... Man må gerne sælge hunde og hundeartikler i annonceforum, og det har altid været gratis. Ikke-hunderelaterede ting skal man betale for at sælge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts