Hop til indhold

Sove igennem


Shiva
 Share

Recommended Posts

Min søde labradorhvalp Saxo er rigtigt god til at sove om natten.

Lige nu vækker jeg ham mellem kl. 2 og 3 for lige at tage en tissetur. Han vågner faktisk ikke af sig selv, men skal dog tisse, når vi først kommer derud. Vi skynder os så tilbage til sengen og sover til kl 5-6 stykker.

Skal jeg blive ved at vække ham eller se om han sover igennem - han er 12 uger?

Jeg har hørt at det er skidt, hvis de holder sig for længe, når de er små - derfor har jeg med vilje vækket ham - men er det stadig tilfældet, når har er 12 uger nu?

Hvornår vil I mene, at det er forsvarligt at lade ham sove igennem - hvis han kan?

Link til indlæg
Del på andre sites

15 minutter siden, Shiva skrev:

Min søde labradorhvalp Saxo er rigtigt god til at sove om natten.

Lige nu vækker jeg ham mellem kl. 2 og 3 for lige at tage en tissetur. Han vågner faktisk ikke af sig selv, men skal dog tisse, når vi først kommer derud. Vi skynder os så tilbage til sengen og sover til kl 5-6 stykker.

Skal jeg blive ved at vække ham eller se om han sover igennem - han er 12 uger?

Jeg har hørt at det er skidt, hvis de holder sig for længe, når de er små - derfor har jeg med vilje vækket ham - men er det stadig tilfældet, når har er 12 uger nu?

Hvornår vil I mene, at det er forsvarligt at lade ham sove igennem - hvis han kan?

Jeg har aldrig vækket vores hvalpe. Vågner de og står op, så står jeg op og tager dem ud - sover de igennem hele natten, så sover jeg også igennem hele natten xD vi har også en hvalp på 12 uger som flyttede ind for 3 uger siden - den første uge var hun oppe én gang om natten, men siden da har hun sovet igennem.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...