Hop til indhold

Indhegning gr. hvalp, men hvad med kattene?


Charlies mor
 Share

Recommended Posts

Hej

Vi har netop indhegnet haven med et 60 cm trådhegn foran en 180 cm tæt ligusterhæk.

Men vi har også 2 katte der altid bare har kunne gå ud af haven som det passer dem, men nu er haven jo lukket af så kattene kommer tilsyneladende ikke ud af haven, og virker derfor en lille smule frustreret, er det andre der har stået med samme problem, og hvad har I gjort?

De er bestemt ikke tilfredse med hunden, men er da ikke gået hjemmefra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo egentligt bare en win win da loven siger at man skal holde sine katte på sin egen grund. Det er dog de færreste der gør.

Jeg ville lade tingene være som de er og kommer kattene ikke i tanke om at de kan komme ud så sker der jo ikke noget ved det. Det vigtigste er at holde vapsen inde.

Velkommen til og tillykke med hvalpen ;-)

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at smide en overlægger på hegnet et par stedder :) 

nej jeg tænker heller ikke 60 cm hegn på sigt holder kattene inde i haven - så skulle det næsten være første gang :) 

jeg kender godt lovgivningen - og problemer med andres katte på biler mm., og ja lov bør overholdes... men når det er sagt så vil vi simplethen ikke kunne bo herude uden vores to rottefælder og mussefangere! De blev anskaffet efter første vinter uden, og de bliver på ingen måde spæret inde bag hegn - de skal på marken og hente alt hvad der hentes kan! Og de er yderst effektive! 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...