Hop til indhold

Træning


Olsen
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har en pomeranien og han bliver 14 uger på søndag, han ja for at sige det lige ud skider indenfor og tisser og han har adgang til have lige udenfor døren og er rigtig meget ude, hvordan lære jeg ham at gå ud og gøre sine ting, eller hvordan lære jeg ham at vise ham at han skal sige til hvornår han skal ud, håber i forstår hvad jeg mener.

TAK.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør du ved at gå med hunden ud hver gang, den skal ud når den har spist, sovet eller leget, du bliver ude med den og roser den når den gør det ude, hvis du kommer afsted med den rigtig ofte og får forhindret at den bliver nødt til at gøre det inde, vil den efterhånden blive i stand til at holde sig i længere og længere tid og vil med tiden selv søge hen til døren når den skal ud;) 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

20 minutter siden, Alfen skrev:

Det gør du ved at gå med hunden ud hver gang, den skal ud når den har spist, sovet eller leget, du bliver ude med den og roser den når den gør det ude, hvis du kommer afsted med den rigtig ofte og får forhindret at den bliver nødt til at gøre det inde, vil den efterhånden blive i stand til at holde sig i længere og længere tid og vil med tiden selv søge hen til døren når den skal ud;) 

Enig med alfen og så hav tålmodighed.

Din hund er ikke ret gammel og nogle gange tager det tid.

Sørg for at få vasket ordenligt af der hvor hunden har haft uheld og husk at ajax og lign forstærker lugten af tis og bæ og man risikere at hunden så ser stedet som et wc. Så brug rodalon eller lign og sørg for at følge vejledningen nøje da det ellers er giftigt.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...