Hop til indhold

Hvalpetræning i Nordjylland


Bellasmor
 Share

Recommended Posts

Kan i anbefale steder der udbyder hvalpetræning i Nordjylland? Gerne nord for Aalborg. Jeg vil gerne have Bella i gang med hvalpetræningen, men jeg synes ikke at kunne finde ud af om nogle steder er bedre end andre... DCH har ingen hvalpehold før til januar, så det er helt sikkert ikke en mulighed. 

Link til indlæg
Del på andre sites

59 minutter siden, Bellasmor skrev:

Bella er en fin rundkørsel (blanding af hønsehund & labrador og ren Golden retriver, så DKK er nok ikke en mulighed 

Jeg har trænet i DKK Svendborg selv om loui er registreret i DJR - tror bare ens hund skal være DKK hvis man vil deltage i deres konkurrencer:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Bellasmor skrev:

Bella er en fin rundkørsel (blanding af hønsehund & labrador og ren Golden retriver, så DKK er nok ikke en mulighed 

Så er nordjysk hundetræning altså helt kanon, der træner vi selv.

Jeg ved faktisk ikke om hunden skal være raceren for træning i dkk, det er der nok nogle herinde der ved.

Men nordjysk er kanon, vi går der pt med to hunde (en på øverste jagt hold og en på nederste) og vi bliver der for det er det bedste sted vi nogensinde har trænet.

Link til indlæg
Del på andre sites

2 timer siden, pivpiv skrev:

Så er nordjysk hundetræning altså helt kanon, der træner vi selv.

Jeg ved faktisk ikke om hunden skal være raceren for træning i dkk, det er der nok nogle herinde der ved.

Men nordjysk er kanon, vi går der pt med to hunde (en på øverste jagt hold og en på nederste) og vi bliver der for det er det bedste sted vi nogensinde har trænet.

Jeg glemte at tage med før, at vi bor i Hjørring området, så der er lidt langt til Nørresundby 

Link til indlæg
Del på andre sites

8 minutter siden, pivpiv skrev:

nååå for søren, ja der er lidt langt.

Lige i hjørring området er jeg lost, det er mange år siden vi boede deroppe og jeg kan ikke huske hvilke hundeklubber der var.

Jeg fandt frem til at DKK har hvalpemotivation i Lendum, men Balla er 6 dage for ung til at må starte, så nu afventer jeg om de vil acceptere hende alligevel 

Link til indlæg
Del på andre sites

22 minutter siden, Bellasmor skrev:

Jeg fandt frem til at DKK har hvalpemotivation i Lendum, men Balla er 6 dage for ung til at må starte, så nu afventer jeg om de vil acceptere hende alligevel 

Må de ikke begynde når de er 8 uger? de fleste steder skal de bare være vaccineret og 8 uger, man anbefaler at man starter hvalpetræning med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...