Hop til indhold

Får ikke mails om nye indlæg


sonja77
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu flere gange oplevet, at jeg ikke får mails om, at der er nye indlæg i tråde, jeg abonnere på - selvom jeg stadig ser ud til at abonnere på dem, når jeg går herind og kigger. Det er også sket med tråde, hvor jeg i lang tid har fået mails, når der kommer nye indlæg, og så pludselig gør jeg ikke længere. Det skete f.eks. med alene-hjemme-tråden, hvor jeg måtte afmelde mit abonnement og så tilmelde mig igen, for igen at begynde at få mails.

 

Og det er altså ikke fordi, at jeg er for utålmodig. :-) Jeg har sat mine indstillinger til, at jeg skal have mailbesked med det samme, og ganske vist kan der nogle gange godt gå et lille stykke tid, før mailen kommer (nogle minutter til et kvarter, vil jeg tro) - men når problemet opstår, får jeg ikke mailbesked, selvom der går flere dage, og der er kommet mange nye indlæg, som jeg ikke har set. :???:

 

Hvad kan der mon være galt? Og er der nogle af jer andre, der oplever det samme?

Redigeret af sonja77
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu flere gange oplevet, at jeg ikke får mails om, at der er nye indlæg i tråde, jeg abonnere på - selvom jeg stadig ser ud til at abonnere på dem, når jeg går herind og kigger. Det er også sket med tråde, hvor jeg i lang tid har fået mails, når der kommer nye indlæg, og så pludselig gør jeg ikke længere. Det skete f.eks. med alene-hjemme-tråden, hvor jeg måtte afmelde mit abonnement og så tilmelde mig igen, får igen at begynde at få mails.

 

Og det er altså ikke fordi, at jeg er for utålmodig. :-) Jeg har sat mine indstillinger til, at jeg skal have mailbesked med det samme, og ganske vist kan der nogle gange godt gå et lille stykke tid, før mailen kommer (nogle minutter til et kvarter, vil jeg tro) - men når problemet opstår, får jeg ikke mailbesked, selvom der går flere dage, og der er kommet mange nye indlæg, som jeg ikke har set. :???:

 

Hvad kan der mon være galt? Og er der nogle af jer andre, der oplever det samme?

 

 

Hehe- jeg har meldt dem alle fra, for jeg nåede at læse dem, inden mailen kom og så blev jeg skuffet, når der så ikke var noget nyt alligevel:(

Link til indlæg
Del på andre sites

du er heldig, jeg har forsøgt på alle måder at slippe for at modtage de *#$^%& mails, men de bliver ved at komme :roll:

du kan slå den fra under dit kontrol panel eller fjerne et haktegn når du svare i en tråd.

 

jeg har kun slået det til at give besked en gang om dagen, så når jeg møder på job kl 8 er der mails med nye indlæg :mrgreen:

 

#0 tror du skal skrive en pm til admin..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...