Hop til indhold

HJÆLP til adfærd..


Siiigne88
 Share

Recommended Posts

Min hund gør, af alt og alle der passerer vores hus.. vil så gerne i mål, få hende stoppet. Kan bare ikke. Har prøvet at kaste godbidder hver gang hun reagerer på noget. Prøvet at sige nej og derefter tage hende væk. Prøvet at sige dygtig og give gode godbid hvet gang hun ser nogle gå forbi. Kan bare ikke komme det til livs. Hvad er jeres bedste råd mod hund det gøer af forbipasserende? Er klar til at prøve alt.. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Bichon havanais på 2,5 år. Gjort det stort set altid. Ved hun er en alarm hund. Men hun knurrer og gøer helt vildt. Nogle gange på tur, der piver hun lidt når hun ser nogle. I haven kan vi stort set altid fange hende eller stoppe hende rigtig nemt. Inde et det svært. Hun kan ligge og kigge og farer op eller knurrer. Giver jeg fx 10-15 godbidder når hun ser på den kan jeg få hende til at stoppe. Og så kan hun kigge på de folk. Dog ikke hund. Der bliver hun ved, når jeg stopper med at give godbidder. Synes bare ikke hun bliver bedre. Hun "lukker ikke nogle forbi" uden at reagere... Har spurgt til det før. Har bare brug for indput og sparring igen. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...