Hop til indhold

Hvalp laver meget nr 2.


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

Min 4 måneders hvalp får en blanding af Royal Canin junior, Royal canin junior dyrlægefoder og Wolf of wilderness. Det første købte jeg fra opdrætter, det andet har jeg fået i hvalpepakker. Jeg har lagt mærke til at der kommer meget ud af den anden ende som i mange gange om dagen. Men fast og fin afføring. Tænker at det måske kan være på grund af korn der er i RC foder. Omvendt har jeg læst og hørt at hvalpe har behov for det ''fyld'' til at samle maven.

Hvad har i erfaringer med til hvalpe? 

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Oscar havde det samme problem da han var i den alder. Han sked nok 8-9 gange i døgnet - men at det ellers var fint. Jeg tror ikke det er kornet - for hunde er i stand til at fordøje sådan noget. Jeg løste problemet dengang ved at give Oscar et alm. voksenfoder - nogle gange om dagen og det hjalp på problemet. Man kan også vælge et all stage foder - hvilket han ente med at komme over på. Oscar havde fordi han voksede for hurtig fået skæve benstammer på hvalpefoderet - dette løste vi ved at give ham luposan biomineral som rettede op på problemet

Min yngste beagle fik kun hvalpe foder til han var 4 måneder - derefter kom han på et alm. voksen foder - hvilket også gjorde at han voksede pænere og ikke så hurtigt som på et hvalpefoder.

Redigeret af Beaglepack
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...