Bensil Skrevet Juni 22, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2018 Hejsa Jeg har en albert på lidt over 2 år.. Han fælder helt vildt da vi læste om racen skulle denne race ikke fælde. Nogen der kan komme et forslag til hvad jeg skal gøre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret Juni 22, 2018 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2018 Er der stambog på hunden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bensil Besvaret Juni 22, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2018 Nej det er ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juni 22, 2018 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2018 Du kan ikke få ham til at stoppe med at fælde. Hvis ikke racen burde fælde og der er ikke stambog på ham, så ville jeg tænke hvad søren så ellers der var krydset ind i ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret Juni 23, 2018 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2018 Der er nok ingen tvivl om at din hund ikke er en ren shi tzu, racen fælder nemlig ikke, at den fælder kan du ikke rigtig gøre noget ved, du må bare børste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts