Hop til indhold

Nogle der kender denne race?


Chris
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
På 13/7/2018 den 08:38 , Amocca skrev:

tjaa...  måske noget eurasier værk?  Men hvalpen er vel kun omkring 4-5 uger, på det tidspunkt er det svært at se hvad de ender som.  Og vær opmærksom på, at alle hvalpe bliver jo voksne engang - de ser kun "hvalpesøde" ud i meget få uger efter du får dem hjem

Nu har jeg haft hvalpe over en 4 års tid, med 2 år imellem.

Jo, hvalpesød er nok korrekt men elsker man hund, så er de også søde efter 4 år :)

Der er da forskel, når sådan en legesyg, bidende, småbjæffene hund render rundt men glem ikke når den er trænet og lytter til dig, og i går tur, kommer i have osv, så bliver de sjovere som voksen synes jeg.  Og så elsker jeg , at de sove-putter sammen med mig, dog ikke lige pt i varmen, da må de gerne holde 50cm afstand, for det er rigtig varmt.

Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, DenRødePil skrev:

Nu har jeg haft hvalpe over en 4 års tid, med 2 år imellem.

Jo, hvalpesød er nok korrekt men elsker man hund, så er de også søde efter 4 år

Der er da forskel, når sådan en legesyg, bidende, småbjæffene hund render rundt men glem ikke når den er trænet og lytter til dig, og i går tur, kommer i have osv, så bliver de sjovere som voksen synes jeg.  Og så elsker jeg , at de sove-putter sammen med mig, dog ikke lige pt i varmen, da må de gerne holde 50cm afstand, for det er rigtig varmt.

Det var netop det der var min pointe ;) - jeg synes altid det er farligt når folk tænker: den ser sød ud, den vil jeg have - for sådan der ser den jo ikke ud om 3 mdr.   Og nu aner jeg ikke hvad det er for en hund, men i teorien kan du stå med en arbejdsmaskine, som du måske ikke lige var forberedt på.  Mine FT'ere ser fx usædvanligt nuser ud som hvalpe.  Men hvis man køber dem fordi de ser søde ud, så får man sig en slem overraskelse når de bliver større...  For de er lavet til at arbejde og det er det de vil! 

19059975_10154920866572054_5860195213379697538_n.jpg

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...