Hop til indhold

hvad er din mening om forum, er der....?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Jo mere jeg ser af jeres indlæg, og hvem der komentere dem, ja så begynder jeg at kunne forstå de forskældige's former for svar og små spydigheder, og en egentlig klikedannelse vil jeg ikke sige der er, men snare en homuristisk form for at køre lidt på hinanden, i sær dem der har været her inde længe, men det har taget mig nogen tid at finde ud af jeres klike, klikke, klikker, ( hold da op skal vi ikke starte en klikeklub )

Det kan som ny her på HF, være lidt vanskeligt at følge med i foraen somme tider, da der sker nogle sidespring ind i mellem, det kan være lidt forvirende og må blade lidt tilbage for at komme ind på sporet igen,

er egentlig begyndt at more mig lidt over jeres til nogen tider sorte sarkastiske humor, så lidt har jeg fået ud af og lært ved at være på HF.

 

Joe lad os starte en klikkerklub...

 

For mig er kliker nogle grupper andre ikke uden videre kan deltage i, og jeg har ikke opdaget sådanne her inde, men måske er jeg bare fattesvag eller overnaiv og tramper bare ind i disse "kliker" uden at opdage det :oops:

 

Humor skal der til efter min mening og alle mine "spydigheder" er der som regel en smiley bagefter for at indikere at det kun er for sjov. Og det håber jeg også de bliver opfattet som - altså at det er for sjovt :-)

 

Nå ja: Ovenstående var IKKE en spydighed :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sys generalt der er rart herinde og det er nemt at få hjælp til sin vaps.

Det kan da godt være træls hvis man havner midt i et skænderi eller noget men alle har da lov til at have sine meninger :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...