Hop til indhold

hvad er din mening om forum, er der....?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Kom med din ærlige mening om H-F.

Synes du her er rart at være, er der klikedannelser, for meget spam i trådene, eller er der andet du vil af med?

 

Jeg synes generelt her er rart at være, men måske er der lidt for megen spam ind i mellem. ved godt jeg selv er med, men prøver at styre mig, selv om det kan være svært ind i mellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ris:

jeps for meget spam ind imellem, off topic emner får sjældent lov at dø ud eller holdt på det minimale.

 

ja til tider kan det blive lidt for indbidt/klikeagtigt.

 

Janteloven eksistere herinde, der er ingen der skal komme og fortælle den faste kerne andet end det de ved/står for ind i mellem. Nogle nye bruger kan risikere at få det hårde lag, sker dog yderst sjældent.

 

Ros:

Billed tråde.

 

Hurtig og tit kvalificeret hjælp.

 

Bredden af hundeejer, deres baggrunde og de hunde brugerne har.

 

En tålmodig admin :roll::mrgreen:

 

Folk respektere de hunde man har uanset race/baggrund og bedømmer oftest ejeren og dens handlinger og ikke racen.

 

Småt og "intimt" kan også være positivt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg synes det er alletiders sted at hente hjælp og gode råd, for der er virkelig mange kompetente mennesker herinde:5up:.

 

Jeg synes også der er meget spam og tråde der bærer præg af at nogle kender hinanden rigtig godt og tilbringer meget tid herinde. Det er mig uvedkommende og det springer jeg elegant hen over, men jo med risiko for også at gå glip af mange guldkorn. Så jeg bruger det jeg kan og udelukker det jeg ikke kan bruge til noget.

 

Så jo generelt set er jeg glad for at kommer herind og kigge mig lidt omkring:-), men jeg bruger ikke oceaner af tid på det.

 

Rigtig god weekend alle sammen.

 

Mange hilsner Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at her er sk*** hyggeligt :mrgreen: Jeg har ingen problemer med spam (det ville da også være paradoksalt i og med at jeg indrømmer at være en af de værste :oops:) for jeg synes at på trods af "spam" og at tingene løber lidt af sporet engang imellem, så kommer der alligevel seriøse svar til trådstarters spørgsmål så jeg kan ikke se at det er så stort et problem (og som skrevet andetsteds, netop derfor jeg synes at her er så hyggeligt at være :mrgreen: :5up:)

 

Jeg synes ikke at her er klikedannelse, men det er klart at det kan virke sådan for nye, fordi vi er en del som kender hinanden særdeles godt efterhånden. Jeg oplever dog ikke at nye bliver holdt udenfor, men det er klart at nogle ting vil virke indforståede for nye. Men så er det jo bare om at kaste sig ind i "kampen" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt føle der er kliker, men vælger så alligevel at blande mig i tråde hvor det er dem jeg TROR er kliker der ellers kører.

Ind imellem kan jeg føle mig decideret UDENFOR, men den følelse er min og skal ikke lægges andre til last.

 

Vi er alle forskellige og naturligvis er der nogle vi bedre rammer tonen med end andre. Sådan er livet jo også "udenfor" :-)

 

Spam er bare fedt... undskyld :oops:

 

Det synes jeg fordi jeg selv taler "spamsk" når jeg er sammen med andre til hygge = pisker rundt fra emne til emne.

 

Noget motion SKAL man jo have :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt føle der er kliker, men vælger så alligevel at blande mig i tråde hvor det er dem jeg TROR er kliker der ellers kører.

Ind imellem kan jeg føle mig decideret UDENFOR, men den følelse er min og skal ikke lægges andre til last.

 

Vi er alle forskellige og naturligvis er der nogle vi bedre rammer tonen med end andre. Sådan er livet jo også "udenfor" :-)

 

Spam er bare fedt... undskyld :oops:

 

Det synes jeg fordi jeg selv taler "spamsk" når jeg er sammen med andre til hygge = pisker rundt fra emne til emne.

 

Noget motion SKAL man jo have :engel:

 

Tror de fleste af os føler os udenfor en gang i mellem. Man skriver et indlæg i en tråd, og allekører bare hen over, og man tænker: gad vide om de "hørte" mig. Nogle gange hjælper det at råbe, lige som i det virkelige liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, det er et skønt forum :-D Jeg mener, at her er plads til alle - sålænge de har i baghovedet, at det her er et hundeforum for hundeelskere :-D

 

Jeg har selv følt mig helt "udenfor" det første korte stykke tid. Men der var en masse dejlige mennesker herinde, som tog godt imod en ny som jeg :5up:Selvom jeg endda ikke havde egen hund og heller ikke skulle have det foreløbigt :-D

 

Af personer fra HF kender jeg ikke alle personligt - langt fra. Men har mødt nogle dejlige mennesker og hunde :-D Og så er der alle dem, som man "bare" kender på HF. Jeg skriver ikke anderledes til dem "bare" fra HF , end dem jeg kender privat. Det kommer mere an på kemi fra min side :mrgreen:

 

Mht spam - så har jeg for det meste ikke noget imod det - det kan være ganske hyggeligt :-D

 

Men jeg respekterer, hvis TRÅDSTARTER frabeder sig dette enten først i tråden eller i midten af tråden. Og jeg har også selv frabedt mig diverse diskussioner om kasterering, når jeg har stillet et spørgsmål om valg af tæve eller han fx. DET skal der være plads til - og det mener jeg også, at der er her på HF :-D

 

Folks viden og hjælpsomhed herinde er enorm og vi er mange nybegyndere, der suger til os dagligt :cool:

 

Hip hip hurra for HF :nar:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror de fleste af os føler os udenfor en gang i mellem. Man skriver et indlæg i en tråd, og allekører bare hen over, og man tænker: gad vide om de "hørte" mig. Nogle gange hjælper det at råbe, lige som i det virkelige liv.

 

Og det mindes jeg du er god til :5up:

 

Undskyld - spam :mrgreen::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg en af dem som "bruger" en masse tid herinde. Og følt mig velkommen fra start af. Det gjorde jeg ikke på det andet hunde forum som jeg var på.

Der syntes jeg at der var klikkedannelse og noget mobning fra andre hunde ejere. Det problem syntes jeg ikke at man finder herinde.

Selvfølgelig er der nogle som har en anden mening en ens egen og Dem skal der jo også være plads til. Ellers vil det jo ikke være et debat forum. At man nogle gange kan føle sig overset, når man har skrevet et indlæg, tror jeg at Vi alle har været ude for, på et eller andet tidspunkt.

Om man kender nogle beder end andre, kan måske være feks. at de nye ikke har skrevet så meget herinde so andre. Så man personligt har nået at danne sig en mening om de forskellige mennesker som er herinde på forumet. Jeg håber da at jeg skriver ens til alle herinde om jeg kender dem eller ej. Det er nok fordi at jeg har den personlige tanke, at jeg skriver til folk som jeg gerne selv vil skrives til.

 

 

 

Ang. spam så er en god popkorntråd altid med til at løfte ens humør:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror de fleste af os føler os udenfor en gang i mellem. Man skriver et indlæg i en tråd, og allekører bare hen over, og man tænker: gad vide om de "hørte" mig. Nogle gange hjælper det at råbe, lige som i det virkelige liv.

 

 

Njae... Jeg vil ikke råbe fordi jeg evt. føler mig "overset", folk har ret til at "overse" mig hvis de vil det.

 

Jeg fortalte bare om følelsen :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom med din ærlige mening om H-F.

Synes du her er rart at være, er der klikedannelser, for meget spam i trådene, eller er der andet du vil af med?

 

Jeg synes generelt her er rart at være, men måske er der lidt for megen spam ind i mellem. ved godt jeg selv er med, men prøver at styre mig, selv om det kan være svært ind i mellem.

 

Ja. Jeg synes der er klikedannelse. Og jeg synes der er for meget spam i trådene. --At her alligevel er rart at være skylden nok, at "kliken" jo ikke kan være alle vegne. :mrgreen:

 

At "råbe" hjæpler ikke en dyt! Det eneste, der hjælper er at kvitte tråden som "kliken" har indtaget og finde en anden tråd som "kliken" ikke har indtaget (endnu).

Link til indlæg
Del på andre sites

Njae... Jeg vil ikke råbe fordi jeg evt. føler mig "overset", folk har ret til at "overse" mig hvis de vil det.

 

Jeg fortalte bare om følelsen :-P

 

Nej, man behøver ikke altid råbe. Hvis jeg ikke synes mit indlæg er vildt vigtigt så går det nok. Og som du skriver er den et følelse som man ikke kan klandre andre for. Nogle dage er man måske også mere følsom end andre, vi kan jo alle have en dårlig dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu tør jeg godt indrømme at jeg ikke ved hvem kliken er :confused: Er der nogle der kan/vil oplyse mig om hvem kliken er :confused:

 

Altså jeg har lige pt. lavet en klike sammen med Ninjamor, men jeg ved ikke om vi er flere i den klike endnu :confused:

 

Generelt til denne tråd vil jeg sige at jeg trives fint herinde og syntes at tonen kan have alle farvenuancer.

 

Og da jeg nok ikke helt (men næsten :engel:) kan sige mig fri for at spamme - kommer jeg her med en undskyldning for tidligere, nuværende og fremtidig spam :mrgreen: jeg ved jeg plumber i igen, så hvorfor ikke bare undskylde allerede nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu tør jeg godt indrømme at jeg ikke ved hvem kliken er :confused: Er der nogle der kan/vil oplyse mig om hvem kliken er :confused:

 

Altså jeg har lige pt. lavet en klike sammen med Ninjamor, men jeg ved ikke om vi er flere i den klike endnu :confused:

 

Generelt til denne tråd vil jeg sige at jeg trives fint herinde og syntes at tonen kan have alle farvenuancer.

 

Og da jeg nok ikke helt (men næsten :engel:) kan sige mig fri for at spamme - kommer jeg her med en undskyldning for tidligere, nuværende og fremtidig spam :mrgreen: jeg ved jeg plumber i igen, så hvorfor ikke bare undskylde allerede nu :mrgreen:

 

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvem kliken er, andet end jeg vist er med i den:confused:

mine mange karma gør vist at nye tror de skal tække mig, håber jeg ikke er seriøst ment. vi skal alle være her med vores forskelligheder, og jeg kan sagtens med at andre mener noget andet, ellers fik vi jo aldrig nogen debat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvem kliken er, andet end jeg vist er med i den:confused:

mine mange karma gør vist at nye tror de skal tække mig, håber jeg ikke er seriøst ment. vi skal alle være her med vores forskelligheder, og jeg kan sagtens med at andre mener noget andet, ellers fik vi jo aldrig nogen debat.

 

Nøjjjjjjjjj - så må jeg vist hellere skynde mig at kaste noget karma i nakken på dig :mrgreen:

 

Den havde jeg ligodt ikke fanget :shock: Slemme Gryn - Puuuhaaaaaaa :evil::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at HF er ret godt som det er - med en god blandning af tråde der løber af sporet og seriøse svar på seriøse spørgsmål (inden tråden løber af sporet)... Jeg lærer i hvert fald en masse af at være her ...

 

Om her er kliker eller ej - det ved jeg virkelig ikke ... der er folk der fatter sympati for hinanden - og der er folk der kender hinanden ude på den anden side - og der er folk der har været her så længe, at de lidt ved, hvem hinanden er ... og det kan da godt synes indforstået for nye brugere - men sådan er det vel på alle fora på nettet når man er ny - så går man ind i en gruppe der kender hinanden på en eller anden måde ...

Jeg er så heldig, at jeg altid føler mig udenfor på en eller anden måde - så jeg lægger ikke så meget mærke til noget ^-^

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvem kliken er, andet end jeg vist er med i den:confused:

mine mange karma gør vist at nye tror de skal tække mig, håber jeg ikke er seriøst ment. vi skal alle være her med vores forskelligheder, og jeg kan sagtens med at andre mener noget andet, ellers fik vi jo aldrig nogen debat.

 

øhh jeg er "ny" og har ikke lagt mærke til at der skulle være kliker. Jeg ved da godt at jeg som ny ikke kender andre så godt og at dem der har været her læænge kender hinanden og hinandens holdninger bedre. Men vil man være med og lærer nogle at kende, tja så må man jo bare blande sig og komme med input, der hvor man syntes man har noget at sige.

 

Jeg kan rigtig godt lide at være herinde - både til at få råd, give råd, vise billeder frem og så er jeg også kommet til at spamme lidt, men det har nu været sjovt. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu tør jeg godt indrømme at jeg ikke ved hvem kliken er :confused: Er der nogle der kan/vil oplyse mig om hvem kliken er :confused:

 

 

Ja tak, jeg vil også gerne vide!

 

 

 

Spørgsmålet er om hvordan man definere klikke?

 

I min lille verden er en klikke et sted hvor andre "ikke cool" personer ikke er velkomne, men jeg har altså ikke fornemmelse af at ikke cool (eller cool) mennesker ikke er velkomne.

 

 

Nogen gange er der folk, hvor der bare kører kemi (nu skal tanten og lillefod jo snart giftes) og derofr har disse (nollike og ascha) en masse gode ting kørende, både i spam og i diskutioner.

Dette ser jeg så ikke som klikke dannelse, da jeg ikke (hvad jeg har forstået) er blevet "smidt ud" af en tråd.

 

Så er der nogen der kender hinanden (nu er det snart min tur til at kende nogen :klap2: ) og til tider kan det da mærkes, ej at det er noget der går mig på, jeg venter stadig på at nogen herinde er på druktur sammen og jeg får en masse slader (hvordan monstro det går med sonja?)

 

Jo nogle af mine tråde er også blevet spammet, men er det helt galt, så er jeg da også klar over at jeg har et mindre nætværk herinde, så jeg kan altid skrive en pm til den jeg evt tror ved noget om alt og intet :mrgreen:

 

Konklusion:

 

Online skal man ikke forvente at tråde holder spam ude, sådan er det og selv om vi prøvede ville det ende galt, for der er ikke nogen herinde, der er bedre end alle andre fora jeg har været på!

Ja jeg kan godt li at være her, jeg får den hjælp jeg skal bruge, jeg hygge mig online.

 

 

Ris: nogle mennesker er gode til at piske en stemning op, andre vender fra at sige noget, til at mene hvad en anden mener osv, men sådan er livet sq, der er ikke så meget at gøre, og hvis admin skulle smide os af, ville der måske være 5 tilbage herinde som aldrig havde brudt "reglerne".

 

Ovenstående er ikke nedgørelse af nogen, men sådan er livet (set med mine øjne)!

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. Jeg synes der er klikedannelse. Og jeg synes der er for meget spam i trådene. --At her alligevel er rart at være skylden nok, at "kliken" jo ikke kan være alle vegne. :mrgreen:

 

At "råbe" hjæpler ikke en dyt! Det eneste, der hjælper er at kvitte tråden som "kliken" har indtaget og finde en anden tråd som "kliken" ikke har indtaget (endnu).

 

Birgitta er det muligt at du kan informere os om, hvem der deltager i den/de kliker du mener der er?? For vil lader til at være rimelig uinformerede allesammen :confused: Jeg vil da gerne vide om jeg er med i en f.eks. :mrgreen: Medmindre du selvfølgelig hentyder til den store "klike" af rimelig faste og aktive brugere herinde? Men det kan man vel næppe kalde en "klike"? :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er nu tilbøjelig til at give Birgitta ret... men ryster bare på hovedet og begiver mig i andre tråde, når jeg ser at nogen bliver hørt mere end andre.... ved da godt opbakningen ikke kommer dalrende fordi jeg ikke er så "kendt" herinde... fint nok... og sk... irriterende nogengange :mrgreen:

 

Primært er forummet jo et sted, med masser af gode råd, lidt for meget spam... men tilgengæld tonsvis af grin.

 

Kun EN alvorlig anke... da jeg selv har redigeret et forum en gang... ved jeg det er et kæmpe arbejde, så en henstilling fra admin bør efterkommes... hvis der skal være den gejst tilbage i det stakkels menneske, til at fortsætte et krævende arbejde.... vi er jo så glade for at kunne være her :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er bange for, at hvis diskutionen fortsætter i retning af hvem er klikken-- så er den kørt af sporet... det kunne blive en måde ikke at forholde sig til de mere vigtige ting der er sagt i denne tråd.... sagt på en anden måde... det er vel ligegyldigt at sætte navne på... mere interessant at se hvad der kan være i tråden af gode input til at gøre H-F endnu bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...