Hop til indhold

Hundens forældre ?


Øffegrisen
 Share

Recommended Posts

Hej,

Prøver lige at spørge jer kloge hoveder herinde: Jeg skal til at købe hvalp og kikker lidt rundt omkring. Ved nogen af jer hvor/om jeg kan se afstamningen på en hund ? (har kik på et kommende kuld og vil gerne slå forældrene op? (Det er DKK stambogsregistrede forældre, tror jeg i hvert fald nok).

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal være medlem af DKK for at få adgang til hunde web. Man skal bruge sit DKK nr som man får tilsendt af dem for at kunne logge på.

Spørg opdrætter om oplysninger på forældrene hundene. Jeg har aldrig haft problemer med ikke at få svar på mine spørgsmål vedr. mine beagler.

Redigeret af Beaglepack
Link til indlæg
Del på andre sites

OK, tak for info. Det er selvfølgelig meget fint at spørge opdrætter, men jeg er i "snuse rundt fasen" og vil gerne selv tjekke lidt. Måske må jeg bare melde mig ind i DKK :-) 

Et andet spørgsmål: hvordan finder man ejeren på en hund? Har fundet en rigtig lækker hanhund på nettet, tror måske den er importeret fra Norge, men den er tidligere brugt i DKK-avl og jeg ved ikke hvem der ejer den. Men ville gerne kunne kontakte ejeren og spørge om der snart ventes hvalpe efter den. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...