Hop til indhold

Gratis pasning af hund!


Hans Peter
 Share

Recommended Posts

Citat

 

Hvis nu du var seriøs så stod der lidt om dig samt hvad område du arbejder i.
Nævn også om du overhovedet har erfaring og gør dig tanker om hvad gør du hvis du bliver ansat til at gå med en hund der trækker meget eller agerer agressivt over for andre hunde på jeres tur?
Kan du håndtere alle slags hunde?
 

Link til indlæg
Del på andre sites

Går til hverdag i Skole, og har arbejde ved siden af, dog meget få timer om ugen. Har ikke noget erfaring med hunde. (derfor gratis). Hvis der opstår problemer på turen ville jeg snakke med ejeren om det, og derefter undersøge hvordan man kan opdrætte hunden :)

Igen har jeg ikke meget erfaring med at gå med hunde, men kan fortælle dig at jeg kan lide alle hunde, lige med undtagelse af ekstremt aggresive/truende hunde.

Glemte at sige det skal være i københavns området :D

V.h. Hans Peter

Redigeret af Hans Peter
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke du har noget erfaring så vil jeg anbefale dig ikke at kaste dig ud i sådan noget og du skal hverken opdrætte eller opdrage på en kundes hunde ;)
Hvis du gerne vil have erfaring så ved jeg at dyrenes beskyttelse, pensioner og lign jævnligt søger nogle til at hjælpe med at lufte de hunde de har og der bliver man oplært.
Tænk hvis noget går galt, så har du en ubehagelig sag mellem dig og ejer og der kan komme forsikrings problemer.
Din alder skal du også nævne.

Men som sagt, søg plads ved nogle af de nævnte, så får du din erfaring og du får den på en kanon god måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

5 minutter siden, Hans Peter skrev:

God ide, Tak!

Vidste bare ikke hvor man ellers kunne starte :)

Der er nogle der bruger hundeluftere og man kan selvfølgelig altid holde øje.
Men du skal huske at når det er sort/privat, så kan du komme i klemme hvis en hund stikker af for dig eller du bliver bidt eller andet tænkeligt sker. Hvor at hvis det er et reelt arbejde (lønnet eller frivilligt) så er du under deres forsikring.
Men din alder har også meget at sige.

Men internater og lignende, de mangler ofte frivillige og mange pensioner har unge til at komme og hjælpe - det er efter min mening den helt rette vej.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hej,

Nu sad jeg og kiggede de forskellige poster igennem og faldt over denne. Jeg ved nemlig fra min omgangskreds, at nogle af mine venner og bekendte benytter sig af betalt hundeluftning - fordi de har for travlt til selv at gøre det i løbet af hverdagen. Nogle af dem har erfaring med Skovhundelufteren.dk i Nordsjælland og er rigtigt tilfredse. Ved det ikke er gratis, men det kunne måske være en ide for nogen.  - hvis man har travlt, så koster det i hvert fald ikke en formue. I TS' tilfælde tænker jeg at han kan få erfaring ved at gå tur med venners/naboers/families hunde, før han begynder at tage penge for det for andre. 

Hilsener Frederik fra Stigereoler.dk : )

Link til indlæg
Del på andre sites

16 minutter siden, Frederik1988 skrev:

Hej,

Nu sad jeg og kiggede de forskellige poster igennem og faldt over denne. Jeg ved nemlig fra min omgangskreds, at nogle af mine venner og bekendte benytter sig af betalt hundeluftning - fordi de har for travlt til selv at gøre det i løbet af hverdagen. Nogle af dem har erfaring med Skovhundelufteren.dk i Nordsjælland og er rigtigt tilfredse. Ved det ikke er gratis, men det kunne måske være en ide for nogen.  - hvis man har travlt, så koster det i hvert fald ikke en formue. I TS' tilfælde tænker jeg at han kan få erfaring ved at gå tur med venners/naboers/families hunde, før han begynder at tage penge for det for andre. 

Hilsener Frederik fra Stigereoler.dk : )

Hvis man har for travlt til at lufte sin hund, så burde man måske ikke have hund.

Men det var da en god mulighed for dig at få to gange reklamer med ind ;-)

Hilsen pivpiv firmaløs.dk

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...